רעיונות למתנה עבור ילדי הגן

כאשר ילדך נכנס לשנת הלימודים הראשונה, ייתכן שאתה תוהה מה לקנות אותם. אתה יכול למצוא מגוון של מתנות מהנות וזולות כדי לשמח את שנת ציון הדרך הזו. תן דעתך למתנה מאחת הקטגוריות הבאות: אומנות, משחקים וטובות הנאה למסיבות. רעיונות למתן לילדים בגן יכולים לכלול גם גמול קטן לעבודה קשה בכיתה. מתנות קטנות, כגון שקיות חטיפים או צעצועים אישיים, יכולות לעודד ולהניע את הילדים לפעול למען מטרותיהם. ילדים צריכים להיות מוקפים במטפלת תומכת כדי להפוך למבוגרים עצמאיים ולהצליח, לכן חשוב על מתנה שתעזור להם לפתח עצמאות.

תלוש מתנה למוזיאון או לחנות ספרים יכין מתנה נפלאה לילד שרק מתחיל בחינוך שלו. ספרים הם מקור שמחה יקר לאין ערוך, לכן שקול רכישת ארגז ספרים ובו שניים עד ארבעה כותרים המתאימים לרמת הקריאה שלהם. ילדים אוהבים לקבל חבילות בדואר! תיבת מנוי היא רעיון מצוין, ואתה יכול לרכוש כמה בכל פעם, כך הילד שלך לא להשתעמם!

הכנס את ילדך לעלון אינטרנט וקבל ספר קופונים בחינם ליום הולדתם, או אפילו תן להם כרטיס מתנה לחנות מקומית. לעטוף אותם בקופסה חמודה. אם אתה לא בטוח מה לקנות לילד שלך, למה לא להציע ללמד אותם מיומנות? לדוגמה, אתה יכול לחלוק איתם מתכון סודי לעוגיות שוקולד צ 'יפס, או דרך לנגן בכלי נגינה.

מתנה פיזית לא תתמזג עם השטיח, מה שאומר שהם בסופו של דבר בארון של ילד. תחת זאת, מתנה משמעותית תזכה להערכה ולהוקרה. מתנות פיזיות לא רק ישמחו את ילדך, אלא גם יחזיקו מעמד כל החיים. אז, לחשוב מעבר לשגרה ולקבל יצירתי! אם אתה מחפש מתנה לילד בגן, הגעת למקום הנכון.

לצרכיו החינוכיים של ילדך, תוכל למצוא תיבות או ספרים רבים הנפלאים של מנויים חינוכיים. רוכב על ”טיימס סקוטר חשמלי” הוא קטנוע חשמלי מקופל פופולרי זה נהדר לילדים בני ארבע ומעלה. אתה יכול גם לתת להם מנוי מהנה למגזין כמו ”גוונים”, ”דרכונים קטנים” או ”ארגז חטיפים”. תיבות מנויים או מנויים אלה הן דרך מצוינת לשעשע את ילדך וללמוד בו זמנית.

ספרים יכולים להיות מתנה נפלאה לילד בגן. יש משהו בסיפורים טובים שמעורר דמיון ומקדם גילוי. בין אם אתה מעריץ של הומר לילדים או של הילדים הקלאסיים, אתה חייב למצוא ספר שהילד שלך יהנה ממנו. ואל תשכח את הקלאסיקות. אתה יכול גם לקנות מגבת אמבטיה מהנה ומפוארת. הילד שלך יהיה כל כך אסיר תודה!

לילדים קטנים יותר, סט עץ יכול להיות מתנה גדולה. הוא מכיל גרפיקה צבעונית בכל צד ויכול לעודד את היצירתיות של הילד ולפתח את הדמיון שלו. סט של גושי עץ מגיע גם עם עגלה קל למשוך לסחוב אותם מסביב. אלה הם מתנות גדולות לילדים בגן, ואולי אפילו המתנה המושלמת לילד שלך. אם אתה לא יודע בדיוק מה לתת, תן לנו לעזור לך.

רעיון נוסף לילדים בגן כולל בישול. ספר בישול עם מתכונים ספציפיים לילדים יכול לעשות מתנה נהדרת לילד שאוהב לבשל. רעיון אחר הוא לתכנן ארוחת ערב מיוחדת לילד לכבוד היום המיוחד שלהם. בחר תאריך ונושא, נקה את לוח השנה שלך והכן את הארוחה. ואז, לחגוג את היום המיוחד עם ארוחה טעימה. הוא בטוח יזכר בחיבה על ידי הילד.

הרעיון הבא לילד בגן צריך להיות חינוכי. חידת אלפבית מעץ יכולה לעזור לילדך לבנות את אוצר המילים שלו וללמד אותם לזהות אותיות ומילים. הצעצוע גם יבוא עם כרטיסי הבזק עבור האותיות והמילים שהם למדו. קופת צעצוע יכולה גם לעזור לילדים לפתח את כישורי העולם האמיתיים שלהם. וגם, סט חידה מעץ של דמות מצוירת מפורסמת יכול לעזור להם ללמוד לספור.

פרטים נוספים: רעיונות למתנות לילדים בגן