כוסות קפה

טיפים לבחירת כוסות הקפה הטובות ביותר

בדרך כלל עשוי קרמיקה מזוגגת, כוסות קפה נועדו להחזיק נוזלים חמים. הם כוללים ידית אחת שעושה את זה קל לנשיאה כאשר המשקה שלך הוא חם. להלן מספר טיפים לבחירת כוס הקפה הטובה ביותר. בואו נתחיל! 1. דע את גודל כוס הקפה שאתה רוצה

 

אילו כוסות הכי טובות לקפה?

אם אתה תוהה אילו כוסות הכי טובות לקפה, התחל בהחלטה אם אתה מעדיף כוס עבה ומוברשת או כוס שקופה. לכוס זכוכית יש יתרון על פני מתכת בשתי דרכים: היא שומרת על חום טוב יותר ויכולה לעמוד בנוזלים חמים. ספלי זכוכית, לעומת זאת, נוטים להחזיק פחות חום. ספלי זכוכית הם אידיאליים להכנת אמנות לאטה.

 

אם אתה הסוג של אדם שנהנה לוגם קפה בדרכים, ייתכן שתרצה לשקול רכישת ערכה של ספלי נסיעות. בעוד רוב ספלי הנסיעות עשויים להחזיק כוס אחת של קפה, ספלים ביד אחת הם מעשיים יותר כאשר משרתים קבוצה גדולה יותר. לצריכה בדרכים, ספל נסיעות עשוי להיות אפשרות טובה יותר. חובבי קפה יעריכו את הנוחות של ספל נסיעות, בעוד הנוסעים יעריכו ספל קפה גדול.

 

אפשרות נוספת היא לקנות כוס מלמין. אלה מבודדים טובים, בטוחים למדיח כלים ובטוחים למיקרוגל. עם זאת, כוסות מלמין אינן מתאימות לשתיית קפה מכיוון שהן יכולות לספוג ולהעביר כימיקלים מזיקים מהמשקה. תעשיות תרמסט בודקות גם את המוליכות התרמית של ספלי קפה ומציעות ניוזלטר מקוון ורישוי לוגו. ישנם חומרים רבים ושונים לבחירה.

 

מדוע טעם הקפה שונה בכוסות שונות?

צבע הכוס עושה את ההבדל כשמדובר בטעם הקפה. אנשים רבים מקשרים ספל לבן למרירות, ולכן ספל קפה לבן עשוי להשפיע על כמות המרירות הנתפסת על ידי אדם. עם זאת, צבע הספל שלך לא יכול להשפיע על המרירות בפועל. צבע הספל שלך יכול להשפיע גם על עוצמת הטעם של הקפה שלך. יותר אינטנסיבי את צבע, חזק יותר כוס שלך יהיה טעם.

 

לגודל הגביע יכולה להיות השפעה רבה על טעם הקפה. בעוד ספל גדול מייצר טעם חזק יותר, ארומטי יותר, כוס קטנה יותר סביר יותר לעורר טעמים מרים. לגודל כוס קפה יש השפעה משמעותית על טעמו הכללי, ולכן חשוב להשאיר מספיק מקום לקפה להתאוורר כראוי. אם לא תעשה זאת, לא תרגיש את האף או את ריח הקפה שאתה מחפש.

 

הגודל והצורה של ספל הקפה שלך יכולים גם הם להשפיע עמוקות על הטעם. סוגים מסוימים של כוסות נוטים להעניק לקפה שלכם ארומה מובהקת. זה חשוב מכיוון שארומה היא אחד הגורמים החשובים ביותר ליהנות מקפה. בנוסף לגודל הספל, צבע הספל שלך יכול להשפיע על טעם הקפה שלך. ספל קפה יכול לשפר את הטעם או להאפיל עליו.

איך לבחור כוס קפה?

הצורה, החומר וההיסטוריה של כוס קפה ממלאים תפקיד בחוויית השתייה. בעוד הכוס עצמה לא תשנה את הטעם של המשקה, זה יכול לשפר את החוויה ולהגדיל את התפיסה של הנאה. להלן מספר טיפים לבחירת כוס הקפה המתאימה לך. השתמש בכוס המועדפת עליך כדי ליצור חוויה שלעולם לא תשכח. אם אתה לא אוהב את המראה של כוס קפה רגילה, נסה אחת עם צורה או עיצוב יוצאי דופן.

 

הגודל והחומר של כוס קפה צריכים להתאים לטעם המשקה. כוסות קפה קטנות, מוגשות בדרך כלל על צלחת קטנה, והן מחזיקות פחות אונקיות נוזלים מאשר ספלים. ספל הוא חתיכה עגולה גדולה ועבה של כלי שתייה. הם עשויים בדרך כלל מקרמיקה או חרסינה אך יכולים להיות עשויים גם מזכוכית קשה ופלדה. קפה כוסות נועדו להחזיק על שישה אונקיות של נוזל, וספלים יכול להחזיק כמויות קטנות יותר.

 

הצורה והחומר של כוס קפה לשחק תפקיד גדול בבחירה שלה. החומר שתבחר לכוס הקפה שלך חשוב מכיוון שהוא ישפיע על שמירת החום, הטיפול והטעם של המשקה. שקול ספלי קרמיקה, שהם בטוחים למדיח כלים, אם אתה מחפש ספל שמחזיק קפה חם לאורך זמן. הם מגיעים גם במגוון עיצובים וצבעים אטרקטיביים.

לחצו כאן על מנת למצוא כוסות קפה: brioso.