מדוע המיתוג חשוב במקום העבודה? ‏

המשרד שלך הוא מקום חשוב למתג את העסק שלך, אז אתה צריך לוודא מיתוג המשרד שלך מעביר מסר חיובי. ישנן דרכים רבות לגרום למשרד שלך להתבלט וליצור רושם ראשוני חיובי. יש כמה דרכים עדינות כדי לוודא המיתוג שלך יעיל, מדי. אתם יכולים להשתמש בסימנים יצירתיים לשירותים ומעליות, ואתם יכולים אפילו להוסיף את הלוגו של החברה שלכם לקירות. בכל מקרה, מיתוג המשרד שלך צריך להיות מהנה ויצירתי.

משרד מתוכנן בצורה מתחשבת יעזור לעובדיך לחוש השראה ומוטיבציה, דבר שישפר את ביצועי עבודתם. זה גם יעזור לבנות את המוניטין של העסק שלך כמקום של מצוינות. זה יגרום לעובדים להרגיש כמו חלק מהחברה, והם יהיו יותר סיכוי להיות נאמנים לה. מיתוג המשרד שלך גם עוזר לך להעביר את הערכים והמשימה של החברה שלך. לדוגמה, אם ברצונך לבנות תמונה חיובית של החברה שלך, עליך לוודא שהעיצוב של המשרד שלך עולה בקנה אחד עם ערכי החברה שלך.

שימוש בלוגו הוא חלק מרכזי במיתוג משרדי. יש להפגין אותה בצורה בולטת ובמקומות הנכונים. לדוגמה, הוא צריך לקבל את פני המבקרים בעת כניסתם למשרד, ולכן מוטב להציג אותו על קיר שיהיה גלוי לעין. ודא כי הלוגו שלך לא להגזים, או. לדוגמה, אתה יכול להשתמש בלוגו החברה שלך בתבנית מופשטת על הקיר כדי למשוך תשומת לב אליו.

אם אתה מיתוג מחדש המשרד שלך, אל תשכח לוודא שאתה כולל הנוחיות של העובדים שלך. זהו חלק חיוני ביצירת חוויית מותג חיובית. עיצוב חדש ורענן יגרום לעובדים לחוש מוטיבציה ולהתרגש מעבודתם. זה יכול לעשות את כל ההבדל בעולם לעסק שלך, כך לוודא לשקול את זה. ישנן דרכים רבות לשפר את מראה המשרד שלך. דרך אחת לעשות זאת היא לעדכן את התחומים המשותפים. האזורים המשותפים ואזורי הטרקלין צריכים להיות מושכים ומסבירי פנים לעובדים.

בנוסף לעיצוב אסתטי, המשרד שלך צריך לשקף את הערכים והפילוסופיה של החברה שלך. אתה צריך לשים לב במיוחד למיתוג שלך. צבעים, מרקמים ותמונות יכולים להעביר את הפילוסופיה והערכים של המותג שלך. אפילו פרטים קטנים יכולים לשפר את המסר שהמשרד שלך צריך לתקשר. אתה צריך גם להיות מסוגל להעביר את הפילוסופיה והערכים של החברה שלך דרך מבטאים קטנים בכל המשרד. זה ייצור רושם שהלקוחות שלך יזכרו ויתרשמו ממנו.

כשמדובר במיתוג משרדי, חשוב לזכור שזה פרויקט גדול. זה צריך להיעשות כחלק מהשקת מותג גדול יותר. אין טעם להשיק מותג ולתת לו לחמוק דרך הסדקים. ודא שאסטרטגיית המיתוג המשרדי שלך קשורה להשקת המותג החדש שלך. אם אתה רוצה שהעובדים שלך יהיו מעורבים במותג החדש שלך, אתה צריך לוודא שהם מודעים לכך.

פרטים נוספים בלנק הבא: חזי קד"מ, מיתוג משרדים