כיצד לנפח סאפ מתנפח?

לפני שאתה יוצא לשחק בסאפ  מתנפח החדש שלך, זה חשוב לדעת איך לנפח אותו כראוי. הנה כמה צעדים לעקוב. הצעד הראשון הוא להוציא את ה-iSUP מהתיק שלו ולפתוח אותו על משטח הרמה, ללא חומר רופף. המשטח הטוב ביותר למשימה זו הוא דשא. לאחר מכן, לפתוח את מכסה השסתום ולהציב את סיכת השסתום זקופה. זה יבטיח שחותם השסתום סגור ושאין דליפות כאשר אתה מסיר את צינור המשאבה.

כיצד אני מנפח את הסאפ שלי?

לנפח את הציוד שלך זה לא קשה כמו שזה נראה. הצעד הראשון הוא לפתוח את הלוח ולשחרר את מכסה השסתום. אחרי זה, לחבר את צינור המשאבה לשסתום. תפעיל את המשאבה ברגע שמגיעים לPSI הרצוי. עכשיו, אתה יכול בבטחה לצאת אל המים.

אפשרות נוספת היא לרכוש משאבה חשמלית עבור הסאפ שלך. משאבה זו מופעלת על ידי מקור חשמל וכוללת זרבובית, כבלים ומד PSI. תכונה זו מקלה על ניטור ה-PSI של הלוח שלך וכיבוי ברגע שמגיעים ל-PSI הרצוי. תכונה זו מונעת אינפלציה יתר ותחת אינפלציה.

לנפח את הציוד שלך זה קל ולוקח רק כמה דקות. ודא שהלחץ הוא מעל ה ־ PSI המומלץ ושהמשאבה מחוברת לשסתום הסאפ. לאחר מכן, להשתמש במשאבה החשמלית לשאוב את הלוח. צעד זה לוקח כשתי דקות. לאחר מכן, לשטוף את הלוח שלך עם מים מתוקים ולאפשר לו להתייבש. לאחר תהליך השאיבה הושלם, אתה צריך להיות מוכן ללכת.

האפשרות הראשונה היא להשתמש במשאבה ידנית. המשאבה מגיעה עם ידית פלסטיק ומד לחץ. שאיבה ידנית של הלוח עם ידית פלסטיק תוסיף לו אוויר. ברגע שהוא מתמלא באוויר, המשאבה תהפוך יותר ויותר קשה לשימוש. המשאבה תעצור באופן אוטומטי ברגע שיגיעו ל-PSI המתאים.

כמה זמן לוקח לסאפ להתנפח?

ניפוח סאפ הוא תהליך פשוט, אך הזמן הממשי שלוקח יכול להשתנות בהתאם לסוג המשאבה שבה משתמשים וגודל הלוח. בדרך כלל, זה לוקח שש עד 10 דקות כדי לנפח סאפ מתנפח. ניפוח סאפ מתנפח עם משאבה חשמלית לוקח שש עד שמונה דקות ויעזור לו לקבל צורה במהירות. אתה צריך לשאוב את הלוח בין 12 ל-15 פי-אס-איי.

הצעד הראשון בתהליך הניפוח הוא להכין את המשאבה. אם אתה משתמש במשאבה ידנית, אתה חייב לחבר את הצינור למשאבה. ברגע שמחברים את הצינור, מסובבים את גזע השסתום בכיוון השעון. ברגע שאתה מגיע ל-PSI המומלץ, אתה יכול להפוך את המשאבה.

כאשר אתה מוכן להשתמש בסאפ שלך, ודא שהוא מנופח ל-PSI המומלץ. רוב הסאפ יכולים להיות מנופחים בין 10 ל-15 PSI, אבל ייתכן שתרצה לשקול PSI גבוה יותר אם אתה מתכנן לבצע פעולות ביצועיות גבוהות, כמו עלייה על חוטים במים סוערים. בנוסף, זכור שהרכב המתנפח שלך יישאר מנופח במשך כשנה, אבל לאחר מכן, הוא יאבד יחידת PSI או שתיים.

תלוי במשאבה שלך, ייתכן שתצטרך להשתמש במשאבה הידנית בדקות הראשונות לאחר שהלוח מנופח. עם זאת, אם אתה מתכנן להשתמש במשאבה החשמלית שלך עבור לוחות מרובים, להיות בטוח לאפשר לו להתקרר במשך חמש עד 10 דקות בין כל לוח. בנוסף, יש לזכור כי סאפ עלול להיפגע אם הם נמצאים במגע מתמשך עם משטחים קשים, כגון בטון. מסיבה זו, מומלץ לנפח את הסאפ שלך על משטח רך כמו דשא לפני שאתה מגדיר אותו.

איך מאחסנים סאפ מתנפח בחורף?

בין אם קנית ג 'יפ נוקשה או מתנפח, ייתכן שאתה תוהה איך לאחסן אותו לחורף. למרבה המזל, התהליך הוא פשוט יחסית. הדבר העיקרי שצריך לזכור הוא לאחסן אותו במקום יבש ולא חם. יש לאחסן אותו גם הרחק משלג או מקרח.

אמנם אתה אף פעם לא צריך לשים סאפ מתנפח בתא מטען מכונית, אתה יכול להשתמש במקרה נשיאה כדי לשמור אותו בריא ושלם. אם יש לך מקום קטן יותר, אתה יכול לשים אותו על מדף או אפילו בתוך ארגז חלב. לפני אחסון הסאפ המתנפח שלך, לוודא שהוא יבש לחלוטין. בנוסף לכך, מן התבונה לשטוף אותו היטב במים מתוקים ובתמיסה כימית חזקה.

בעת אחסון סאפ שלך, לנסות למצוא מקום מגניב, מוצל. זה יגן עליו מפני פגיעה בקרני אולטרה סגול וימנע ממנו להתעוות. לחלופין, אתה יכול למקם את הלוח על קיר או רצפה עם תקרה גבוהה. אם אין לך תקרה טובה, שקול שימוש בברזנט עמיד בפני קרני אולטרה-סגול. כמו כן, לשמור אותו מעל הקרקע, כמו משטחים רטובים יכול לפגוע בלוח.

לפני שאתה מאחסן את הציוד המתנפח שלך לחורף, אתה צריך לנקות אותו ביסודיות. אם תשאיר את הלוח שלך בחוץ זמן רב, מלח ים ייצר עליו קרום. עליך גם להימנע משימוש בניקוי כימי קשה או באקונומיקה, דבר שעלול לפגוע בלוח שלך.