תזונה טבעית ומזון יבש לכלבים

מזון יבש לכלבים ותזונה טבעית יכולים להיות טובים יותר לכלב מאשר מזון משומר או אוכל. שניהם מכילים ארוחת בשר כמרכיב העיקרי שלהם. אולי לא תבין שהכלב שלך אוכל יותר בשר ממה שאתה חושב. ארוחות בשר הוכחו במחקרים לשיפור הבריאות ולהפחתת הסיכון למחלות רבות. זה עלול להפתיע אותך, אבל אולי גם תפתיע אותך לדעת שתזונה של חיית המחמד שלך פחות שומנית אם לא תאכיל אותו בבשר.

ישנם שני סוגים עיקריים הזמינים היום למזון לכלבים. אלה כוללים אוכל וקופסאות שימורים. בגלל שזה פחות יקר, אני מעדיף להאכיל את הכלב שלי. אני גם חושב שלאוכל של כלב משומר יש טעם גרוע. אם אתה מתעקש להאכיל את הכלב שלך באוכל משומר, אני ממליץ לך לקרוא את התוויות ולוודא

כשבוחרים מזון יבש לכלבים, הדבר הראשון שצריך להסתכל עליו הוא המקור שלו. מהו מקור המזון היבש? זה ממקור חיצוני או מחברת ייצור מקומית? אם זה ממקור חיצוני זה לא יכול להיות בריא כמו מוצר שמגיע מתוך המדינה שלנו. זו הסיבה שזה כל כך חשוב לוודא שהחברה שאתה קונה ממנה את האוכל של הכלב שלך נמצאת בתוך ארה"ב.

משתלם לעשות קניות כשמחפשים מזון יבשים לכלבים  באיכות גבוהה. השווה מחירים ומרכיבים. תראה ביקורות של בעלים אחרים על הכלבים שלהם באתרים. על אילו מותגים הם ממליצים ומה דעתם על מזון הכלבים היבשים שהם משתמשים? כל אלה שיקולים חשובים בבחירת מזון איכותי לכלבים.

אולי לא תרצה לעבור לגמרי לדיאטת תזונה טבעית, מזון יבש לכלבים, אבל אולי תרצה לנסות את זה לזמן מה. אתה יכול להחליף את האוכל של הכלב שלך למותג הזה לתקופת מבחן. אתה יכול לתת לו כמה מותגים שונים ולראות איך הוא מגיב אליהם. ייתכן שהמערכת של הכלב שלך שונה משלך, אז תן לו מנוחה ממה שהוא רגיל אליו. עזוב אותו, וסביר להניח שהוא יסתגל למזון הכלבים החדש שלך.

דבר נוסף שיש לשקול הוא שלסוגים מסחריים רבים של מזון לכלבים יש כימיקלים שנחשבים מזיקים לכלב שלך. כימיקלים אלה משמשים לדברים כגון מניעת זיהומים בקטריאליים או להארכת חיי המדף של מזון הכלבים. כימיקלים אלה יכולים להאריך את חיי המדף של מזון לכלבים, אך הם גם עלולים לגרום לבעיות בריאותיות בכלבים. אע"פ שהתזונה היבשה והטבעית נראית כסיכון, ייתכן שתופתע עד כמה בריא הכלב לאחר שהשינוי נעשה.

הכלב שלך יאכל פחות אוכל, למרות שהוא אוכל לעתים קרובות יותר או אוכל ארוחות גדולות יותר. זה אומר שהכלב שלך מקבל את כל החומרים המזינים שהוא צריך כדי להיות בריא. ייתכן שהוא לא יקבל כל כך הרבה תזונה אם יאכילו אותו במאכלים שאכל כל חייו. לתת לו תזונה טבעית יבטיח שהוא יקבל את כל הוויטמינים, המינרלים וחומרים מזינים אחרים שהוא זקוק להם ולא יקבל את כל הקלוריות והשומן שהמזון המסחרי מלא בהם.

תזונה טבעית ומזון יבש לכלבים הן שתי הדרכים להבטיח שאתה מאכיל את הכלב שלך במזון המתאים לגזע ולגילו. הווטרינר שלך הוא האדם הטוב ביותר להתייעץ אם יש לך שאלות על איזה אוכל הכי טוב לכלב שלך. הווטרינר שלך אולי יוכל לתת לך תובנה נוספת לגבי מה שהכי טוב לחיית המחמד שלך ויסייע לך לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבור הכלב שלך. שוחח עם הווטרינר שלך על כל ההיבטים הקשורים לבריאות חיית המחמד שלך, כולל תזונה. זה חשוב לשמור על הבריאות של הכלב שלך על ידי האכלת המזון המתאים ולוודא שהוא מקבל את כל פעילות גופנית שהוא צריך.