אוכל רטוב לכלבים

זכור את היתרונות הללו כאשר אתה מאכיל את כלבך במזון רטוב. זה יבטיח שהם מיובשים היטב לאורך היום. מזון רטוב הוא בחירה בטוחה ובריאה עבור חיית המחמד שלך, כמו שרוב חיות המחמד לא יכולות לעמוד בפיתוי. אז עבור אותם הורי מחמד הודים נלהבים שעדיין מבולבלים היכן להתחיל בקיץ הזה.

מזון לכלבים ללא מים דורש כמות מספקת של מים כדי לשמור על ערכו התזונתי וכדי להקל על חיית המחמד לעכל. סוג זה של דיאטה לחיות מחמד צריך להינתן להם בכל יום. זאת משום שהתייבשות נכונה מונעת מכת חום והתייבשות. אם אתה שם לב שהכלב שלך נראה מיובש בכל נקודת זמן, מיד להביא אותו לווטרינר. זה יאפשר לך לתת לכלב שלך את הכמות הנדרשת של נוזלים וחומרים מזינים כך שהוא יישאר בריא ופעיל.

מזון יבש לחיות מחמד קיבל הוא המזון היבש הטוב ביותר שאתה יכול לתת לחיית המחמד שלך. הוא שלם מבחינה תזונתית ומספק מספיק חומרים מזינים לצורכי חיית המחמד שלך. זה יכול לעזור לחיית המחמד שלך לעכל את האוכל שלו טוב יותר ולספוג יותר חומרים מזינים מהמזון שלו. בחר באוכל שמכיל בשר בתור המרכיב העיקרי. המרכיבים האלה מעכלים יותר ופופולריים יותר מאחרים.

מזון רטוב לכלבים עם גזר וירקות הוא מקור גדול לוויטמין A, ובטא קרוטן אשר יכול לחזק עצמות ושיניים. עליך לכלול גם אפונה מבושלת וגזר לתערובת. אפשר להוסיף גם דלעת משומרת או שעועית ירוקה מאודה לתערובת. כדי להכין תבשיל לח וטעים, ניתן להשתמש גם במיץ גזר, חיטה מבושלת או מרק אורז, כמו גם בשר בקר או עוף.

מזונות כלבים בריאים ומזינים יש שפע של מזונות בריאים שיכולים לענות על צורכי הבריאות של חיות המחמד שלך. אתה יכול לספק לחיית המחמד שלך גם ירקות גולמיים וגם מאודים כדי להבטיח ארוחה מאוזנת. אתם יכולים גם לתת להם ירקות מאודים או מבושלים אם אתם לא רוצים שהם ילעסו מאכלים פריכים. ניתן להכין מזון לכלבים יבשים עם פירות יבשים, אבוקדו, אגוזים וגרגרים אחרים. בשר אורגני ועוף גבוה בחומצת שומן אומגה 3 הם אפשרויות טובות לחלבון וסיבים.

מזון יבש לכלבים שיש להם פחות שומן ומלח למרות שמזון משומר נוח להאכיל את הכלב שלך, הוא עדיין צריך להכיל פחות שומן ונתרן בהשוואה לקיבל. ישנם יצרנים מסוימים המוסיפים שומן ומלח לכלבים אך עדיין טוענים שהוא גבוה בחלבון וסיבים. זה ממש מבלבל, נכון? אבל הדבר החשוב כאן הוא לבחור את הסוג הנכון של מזון יבש.

בחר אוכל רטוב לכלבים שיש להם פחות קלוריות ומלח אם אתה רוצה שהכלבים שלך יחיו יותר זמן, אתה צריך לוודא שהם יקבלו את כל החומרים המזינים החיוניים מהמזון שהם אוכלים. וטרינרים רבים ממליצים לבעלי חיות מחמד להאכיל את כלביהם משומרים או בשר דל שומן, כמו גם כמות קטנה של נתרן וסוכר. עליך לוודא שמזון חיית המחמד שלך הוא גבוה בחלבונים, קלוריות וסיבים אם אתה רוצה שהם יהיו בריאים. תזונה מסוג זה תעזור להם לגדול בבריאות ובקלות.