ציוד ואביזרים לחיות מחמד

אם אתה בעלים של חיות מחמד, אז אין ספק שאתה מחפש את הדרכים הטובות ביותר לטפל בכלב או בחתול שלך, ממזון לצעצועים. יש מגוון עצום של אספקת בעלי חיים ואביזרים זמינים לך. ממזון ועד פינוקים, צווארונים ורצועות לחתולים וכלובים, אתה חייב למצוא משהו שיתאים לצרכים שלך. בין אם אתה מחפש חיית מחמד חדשה או בית שמור היטב, עסק קמעונאי משגשג יהיה אופציה מצוינת.

אם אתם מתעניינים בשווקים של נישה, כגון מזון לכלבים, טיפוח חיות מחמד, או אפילו פינוקים תוצרת בית, לעומת זאת, הגישה בשוק המוני מתאימה יותר למוצרים סטנדרטיים ונקודת מחיר נמוכה יותר. גישה זו מושלמת לשוק המוני, שכן היא מתמקדת במחיר ובשירות בר-השגה על פני שירות אישי. עם זאת, אם אתה מעוניין למכור מגוון רחב של אביזרי חיות מחמד, זו עשויה להיות השדרה המושלמת להיכנס לשוק.

אם אתה בעל כלב, שקול להביא את הכלב או החתול שלך לדולר הכללי לידך. דולאר ג 'נרל מוכר מזון לחיות מחמד בהנחה. זה הכי טוב שיש אספקה של מזון לכלב או לחתול שלך, כפי שהם יכולים לזרוק התקפי זעם כשהם רעבים. אתה יכול גם להצטייד בפינוקים וצעצועים כדי לשמור על הגור שלך מבדר ובריא. מגוון רחב של מוצרי חיות זמין באינטרנט.

רצועה חזקה וקולר חיוניים לבעל כלב. בחר מוצר עם צווארון תפור חזק לראות מקסימלית. האבזמים צריכים להיות גמורים מתכת אקדח ומאפיין תפירה משקפת לבטיחות מוגברת. קולר מרופד עמיד יעזור להגן על הכלב שלך אם תיקח אותו או אותה לחוף. בין אם הכלב שלך מבלה את כל היום במים או סתם משוטט ברחובות, חשוב לבחור קולר ורצועה באיכות גבוהה לבטיחותם ונוחיותם.

קולרים באים במגוון סגנונות וצבעים. תלוי באישיותו של חיית המחמד שלך, הם עשויים להיות נוחים יותר מרתמה. אם אתם קונים קולר חדש עבור כלבלב פיטבול, תרצו לקנות אחד עם תווי פנים נשברים, או קולר שבור שאפשר לזרוק על צווארו של הכלב שלכם אם הגור שלכם מתחיל למשוך. הצווארונים יכולים לשמש למגוון פעילויות ואולי להיות האפשרות הטובה ביותר עבור כלבלב פיטבול ששונא רתמות והרמון.

כלי הטיפוח הנכונים חיוניים לכל בעל כלב. כלי טיפוח חייבים להיות מותאמים לסוג המעיל שיש לכלב שלך. חלק מהמעילים דורשים קוצץ שיער ומספריים, ואילו אחרים לא. קישוטי ציפורניים הם אביזר חיוני נוסף, ותלוי בגודל הכלב שלך, הם עשויים להזדקק לכלים שונים. כלים אלה חשובים גם כדי לשמור על מעילו של הכלב שלך ולשמור אותו נקי. יש עוד הרבה כלי טיפוח זמינים.

חנות לציוד חיות יכולה להיות עסק רווחי מאוד. השטח הקמעונאי של חנות של 2,000 מ "ר יעלה לך בערך 2,400 דולר לחודש. תצטרך גם לשלם על חשבונות, שיכולים לנוע בין 300 ל-500 דולר לחודש. תצטרך להוציא הרבה כסף על מדפים, תיקי תצוגה ודלפקי מזומנים. במהלך החודשים הראשונים, אתה תקנה פריטים חדשים לחיות המחמד שלך, וסביר להניח שתעשה ביקור חוזר מתישהו.

מיטות כלבים הן עוד פריט חיוני לנוחות של חיית המחמד שלך. הם צריכים להיות נוחים ותומכים, וגם לספק ריפוד למפרקים. לחבר הפרוותי החדש שלך מגיע צעצועים, והם לא צריכים לבחור בין צעצוע לעיסה או כדור לרדוף סביב הבית. תוודא שאתה בוחר צעצועים תכליתיים כדי לבדר אותם. חשוב לזכור כי האכלת יתר של חיית המחמד שלך יכולה להוביל להשמנה, אשר נושאת עימה מספר סיכונים בריאותיים כולל סוכרת, מחלות לב, ויתר לחץ דם.

ככל שיותר אנשים נכנסים לתעשיית חיות המחמד, השוק גדל בקצב עצום. דור המילניום, Gen Z, והדור הבנאי הם הקבוצות הדמוגרפיות הגדולות ביותר בתעשיית חיות המחמד. בנוסף לרכישת מזון, בעלי חיות מחמד בוחרים יותר ויותר מוצרים טבעיים, כולל שמן CBD. לפי מחקר שנערך לאחרונה, שניים מתוך שלושה בעלי כלבים וחתולים בעלי מוצרי נפט CBD יקנו אותם שוב אם יוכלו. אלה הם רק כמה מהמוצרים והשירותים החדשים הרבים המגיעים לשוק מדי יום.

יצירת תוכן היא עוד דרך יעילה לקדם את העסק שלך. לדוגמה, אם אתה הבעלים של חנות בגדים ומוכר בגדי חיות ממותגים, יצירת תוכן המרוכז סביב סגנון החיים של חיית המחמד שלך תפנה למי שמחפשים דרך ייחודית להלביש את חיות המחמד שלהם. אנשים לעיתים קרובות מגנים על חיות המחמד שלהם ולא רוצים שחיות המחמד שלהם יפגעו. ניצול הדרכים הרבות לקידום מוצר באינטרנט הוא חיוני לעסק מצליח.

פרטים נוספים: https://bet-hahovev.co.il/