חתום בנשיקה

איך לקשט עוגה עם תבניות חתום בנשיקה?

אם מעולם לא קישטת עוגת יום הולדת לפני כן, ייתכן שאתה תוהה היכן תוכל למצוא תבנית חתום בנשיקה לקישוט עוגה. תבניות אלה הם מה שאתה צריך כדי לקשט את העוגה שלך. אם אתה תוהה מדוע כדאי לקנות תבניות קשות של איזומלט לקישוט, קרא מאמר זה. תלמד כיצד ניתן להשתמש בתבניות אלה לעוגות יפות. תוכלו גם ללמוד כיצד תוכלו לבחור את התבנית המתאימה לעוגה שלכם על פי הסוג שאתם מכינים.

איפה לקנות תבניות חתום בנשיקה לקשט עוגה?

מצאת את המקום הנכון אם אתה מחפש כלי לקישוט עוגה. תבניות לקישוטי עוגה חתום בנשיקה הן הדרך המושלמת ליצור עיצובים מקוריים באמצעות פונדנט. אתה יכול אפילו להשתמש בם כדי עובש מסטיק להדביק, אשר הוא גמיש בצק שיכול לשמש כדי להפוך יפה עוגות ופשטידות. אלה עוגת קישוט תבניות הם מאוד תכליתי ויכול לשמש לכל אירוע. הקפד לאבק אותם היטב לפני שתשתמש בהם.

ניתן להשתמש בתבניות סיליקון לקישוט עוגות חתונה גדולות. סיליקון עוגת תבניות הם גם זמין עבור קטן עוגיות ועוגות. כמו כן, אם אתה רוצה לעשות טובות יום הולדת, אתה יכול למצוא תבניות חתום בנשיקה המיועדות למגוון צורות שונות. אלה עוגת קישוט כלים הם חובה בכל בייקר של ארגז כלים.

איך אתה יכול לקשט עוגה באמצעות תבניות חתום בנשיקה?

אם אתם מחפשים דרכים לקשט עוגות עם תבניות סיליקון, אז אתה במקום הנכון. אלה סיליקון תבניות יכול להיות שטף ושימוש חוזר שוב ושוב. הם גם הופכים את העוגה לקלה יותר ופחות מבולגנת, מכיוון שאינך זקוק לנייר חמאה או נייר קלף. פשוט לשפוך את הבלילה לתוך סיליקון תבניות כדי לקשט את העוגה שלך. תנו לו לנוח כחצי שעה לפני שמוציאים אותו מהתבנית. ואז לקשט אותו כפי שהיית עושה בדרך כלל.

לאחר שרכשתם את תבניות חתום בנשיקה, אבקו אותן בקמח וסודה לשתייה. אתה יכול לפזר אותם עם האצבע או מסננת. אתה תהיה מופתע כמה תוצאות יפות אתה יכול להשיג. לאחר ניקוי התבניות תוכלו להתחיל להרכיב את העוגה. לאחר מכן, מפזרים עליהם את הסוכר המאכל. זה יאפשר את העוגה יכולה להיות מעוצבת לכל צורה שתרצה.

משטח הפונדנט ייראה לא אחיד. כדי למלא את כל הפערים, אתה יכול פשוט להחיל פונדנט. לאחר שהפונדנט שלך התייבש, הסר את תבנית הסיליקון מהעוגה. לפני שתנסה להסיר את תבנית הסיליקון, הקפד לקפל אותה לשניים. אחרת, הוא עלול להימתח כשאתה מנסה להסיר אותו. לאחר מכן תוכל להשתמש בפאן מתגלגל כדי להסיר כל פונדנט שנותר בתבנית.

למה להשתמש תבניות איזומלט לקישוט?

זה לא כמו סוכר ולא הופך צהוב או חום בהיר כאשר מחומם. זה הופך אותו למדיום נהדר לאלמנטים צבעוניים ברורים כמו פסיפסים נוצצים, חלונות בבתי זנגוויל ואבני חן. ניתן למשוך איזומלט בקלות לכל צורה שתרצו ולהוציא מהתבנית. אתה צריך להיות מודע לכך שזה חומר כיתה מזון.

למרות שאיזומלט יכול להיות ברור מאוד, הוא יכול לפעמים ליצור עננים כאשר הוא מונח על מצע. כמות שטח הפנים תלויה בסוג התבנית בה אתה משתמש. כדי לשפר את הבהירות של מקל איזומלט, לשפשף כמות קטנה של שמן צמחי על התבנית. כדי לשחזר את בהירות פני השטח של איזומלט, אתה יכול גם להשתמש לפיד קרם ברולה.

חשוב גם לשקול כיצד האיזומלט צריך לאחסן. סוכר איזומלט יכול להימשך עד שנתיים כאשר הוא נשמר בכלי אטום. עם זאת, לחות נמוכה עלולה לגרום לסוכר לאבד את איכותו. הגבישים לא ימסו אם תבשלו איזומלט. עם זאת, הם עלולים לאבד את המראה דמוי הזכוכית שלהם. השתמש בתבניות מבוססות סיליקון כדי למנוע זאת.