מהו המזון הבריא ביותר להאכיל את כלבך? ‏

מזון חיות טבעי מוגדר על ידי האגודה האמריקאית לבקרת תזונה (American Feed Control Reports) כמזון אשר ”נגזר אך ורק ממקורות בעלי חיים או צמחים ונתון לעיבוד מינימלי או לתוספות”. מזון לחיות מחמד מוסמך AAFCO אין מרכיבים סינתטיים והוא מיוצר באמצעות גישה הוליסטית. למרות השם, משמעות השם הטבעי אינה בהכרח ”טהורה”, וחשוב לציין שייתכן שיש שינויים מסוימים בתזונה של בעלי חיים ובהעדפות תזונתיות.

גישה הוליסטית לטיפול בבריאות בעלי חיים מתחילה בתזונה נכונה. תזונה נכונה מגבירה את המערכת החיסונית, מונעת מחלות משניות ומשפרת את הבריאות הכללית. מטרת התזונה הטבעית של בעלי החיים היא להגביר את בריאות בעלי החיים ורווחתם, תוך צמצום ההשפעות השליליות של כימיקלים על הגוף. בסופו של דבר, שירותי בריאות טבעיים מחנכים את הציבור ועוזרים להם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר בנוגע לבריאות חיות המחמד שלהם. היא גם מלמדת תלמידים להיות אחראים ובעלי ידע על בריאות בעלי חיים.

אם אתה מודאג לגבי הבריאות של התזונה של חיית המחמד שלך, אתה צריך להתייעץ עם וטרינר. ביקורים וטרינריים נחוצים וצריכים להיות קבועים. בעלי חיים מזדקנים הרבה יותר מהר מאשר בני אדם, לכן חשוב שתהיה ספירת דם מלאה כל שישה חודשים. כמו כן, יש צורך ברדיוגרפים תקופתיים כדי לבדוק חוסר איזון מינרלי.

תזונה טבעית לבעלי חיים היא תהליך של האכלת בעלי חיים תזונה בריאה העשויה ממרכיבים טבעיים. בעלי חיים שמזינים תזונה טבעית בריאים יותר ויש להם פחות מחלות. דיאטה מגוונת תפחית את הסיכון לחוסר במינרלים או לחוסר איזון תזונתי. למינים שונים יש דרישות מינרליות שונות. חשוב למצוא את האיזון הנכון של חומרים מזינים שיתמכו בגידול של בעל חיים ובריאותו הכוללת. ברגע שאתה יודע את האיזון הנכון של חומרים מזינים, אתה יכול להתחיל להכין מזון לחיות מחמד טבעי לחיית המחמד שלך.

התזונה הטובה ביותר לחיה שלך צריכה להיות דיאטה עשירה בוויטמינים ובמינרלים. הוא צריך לכלול שפע של חלבונים וסיבים כדי לעזור לחיה שלך לגדול ולשמור על מצב בריאותי מצוין. עם זאת, חשוב לציין שבישול הורס אנזימים וויטמינים החשובים לצמיחה וחילוף חומרים תקין. מזונות מסחריים רבים מכילים רק 30-40 אחוז מהחומרים המזינים הללו, מה שהופך אותם לחסרי יכולת גדילה ובריאות נאותה. כדי להתמודד עם ליקויים אלה, אתה יכול לתת לחיה שלך דיאטת מזון גולמי טבעית.

מזונות טבעיים לחיות מחמד צריכים להיות מבוססים על מזונות שלמים, הימנעות ממרכיבים מעובדים מאוד והאכלה על פי פילוסופיות תזונתיות של אבות אבותיהם. עם זאת, העדויות המדעיות לגבי היתרונות התזונתיים של מזון טבעי לחיות מחמד מוגבלות. רוב המחקרים התמקדו בפרופילי מקרונוטרינט ועיבוד. הכללת מרכיבי מזון שלמים עשויה לשפר את כושר העיכול ואת ריכוזם התזונתי במזון. בנוסף לכך, חשוב לדעת שהעיבוד של מזונות מסחריים לחיות מחמד משפיע על העיכול, על הזמינות הביולוגית ועל הבטיחות.

בעוד שמזונות טבעיים הם לא תמיד המזינים ביותר, הם יכולים לספק תזונה איכותית לבעל החיים שלך. לדוגמה, מזון לכלבי וטדייט מכיל רק את המרכיבים הטבעיים הטובים ביותר ואת כמות החומרים המזינים המתאימים לגידול ולבריאות של חיות מחמד. עם זאת, ההגדרה של מזון ”טבעי” אינה מוסכמת באופן אוניברסלי, מה שאומר שקריטריונים שונים תקפים. עם זאת, הם בטוחים, באיכות גבוהה ומספקים מגוון רחב של יתרונות.

ד "ר הארווי הוא מרצה בינלאומי וחוקר צמחים המתמחה בתזונה טבעית לבעלי חיים. בעבר, היה לו מרפאה פרטית בניו יורק, מטפל בבעלי חיים עם מחלות כרוניות. הוא מאמין שמזון לבעלי חיים צריך להיות חופשי ממרכיבים מלאכותיים. הוא פיתח נוסחאות בריאות לאחר שראה את התוצאות של האכלת בעלי חיים בדרך הטבעית. הוא גם קיבל את פרס השירות המצוין של הווטרינרים העופיים, שמכיר בעבודתו.

תזונה טבעית לבעלי חיים צריכה לכלול גם מגוון רחב של מזונות. למשל, לכלבים יש תזונה עשירה, הכוללת סוגים רבים של בשר ועצמות. באופן דומה, לחתולים יש דיאטה מיוחדת, והצרכים המקרונוטריים שלהם שונים משלנו. למשל, הם זקוקים למגוון רחב של חלבונים ופחמימות כדי לתפקד כראוי.

פרטים נוספים: https://raw-planet.dog/