אילו מוצרים הם בביקוש גבוה עבור חיות? ‏

להיות בעלים של חיית מחמד זה כיף, אבל זה גם יכול להיות טרחה. חיות מחמד יכולות לעשות בלגן, צריך אמבטיה, ויש לי הרגלים מעצבנים. מוצרי חיות עוזרים להקל על הורות לחיות מחמד על ־ ידי טיפול בבעיות ובדאגות נפוצות. אתה יכול למצוא קופסאות חול מסוגננות, שקיות קקי עם ידיות, ושמן CBD בטוח לחיות מחמד. ויש אפילו מוצרים לחתולים. בואו נסתכל על הטובים ביותר.

למרות המספר ההולך וגדל של בעלי חיות מחמד, התעשייה מתמודדת עם כמה קשיים. מחירי הדלק הגבוהים והסכסוך המתמשך באוקראינה פוגעים בשוק. יש צרכנים שנאלצים לוותר על מוצרים מסוימים של חיות מחמד או להסתפק בפריטים באיכות נמוכה יותר. זה יהיה קשה במיוחד לאנשים שכבר חיים על תקציב. עם זאת, ישנן דרכים שונות עבור בעלי חיות מחמד להפחית את עלויות הטיפול החודשיות בחיות המחמד שלהם. שימוש בשירות מנוי מזון לחיות מחמד הוא אפשרות נהדרת.

חוץ ממקומות קמעונאיים מסורתיים, מוצרי חיות נמכרים כעת באינטרנט. ישנם מספר אתרי אופנה לחיות מחמד ובתי דואר ישירים שמוכרים מוצרי חיות מחמד. בעוד חלק מהקמעונאים האלה ידועים כמתמחים בשוק נישה, אחרים מוכרים יותר מוצרים גנריים. בלי קשר לקו המוצרים שנבחר, עליך לפתח מותג כדי להתבלט מהתחרות. מיתוג יעזור לצרכנים לזכור את המוצרים שלכם, לבנות מערכת יחסים ולקבוע את אסטרטגיית השיווק שלכם.

בשוק זמינים מוצרים רבים לטיפול בחיות מחמד, כולל מזון, צעצועים ומוצרי היגיינה. רבות מחברות המזון הבהמות הבולטות מתמקדות בערכים קלוריים ותזונתיים, וחלקן גם מציעות פריטי טעם לחיית המחמד שלך. לדוגמה, הצ 'מפיון פטפודס (Champion Petfoods LP) הציג לאחרונה מזון אורגני של כלבים בעלי גזע קטן הנקרא ORIJEN.

למרות שהשוק בוגר במערב אירופה ובצפון אמריקה, עדיין יש בו מספיק מקום למוצרים חדשים ולערוצי הפצה. זה אומר שמותגים חדשים יכולים לשגשג ולגדול. עם זאת, התעשייה גם תחרותית מאוד, במיוחד עבור סוחרי המונים. כתוצאה מכך, חידוש מוצר הוא חיוני. בעוד שבחנויות הקמעונאיות יש עלייה איטית במכירות, קמעונאים באינטרנט הכפילו את נתח השוק שלהם בשנה.

מזון לחיות מחמד הוא חלק גדול מהתעשייה. בעלי חיות מחמד רוצים אוכל מזין וטעים. על פי איגוד תעשיית המזון לחיות מחמד האירופי, מכירות מזון לחיות מחמד באזור אירופה יגיעו ל-8,500 טון עד 2020. זאת בשל הביקוש הגדול יותר למזון לחיות מחמד ופינוקים מיוחדים.

מוצרי חיות הופכים ליותר מפוארים וחדשניים. לדוגמה, חברה אחת יצרה מותג מותאם אישית של מזון לכלבים בשם Crown & Paw. הלקוחות שולחים תמונות של חיות המחמד שלהם והאמנים של החברה יוצרים דיוקן מתקופת הרנסאנס שלהם. אבל אפילו עם חידוש זה, החברה זקוקה לפרסום בתשלום כדי לגדול. זה היה שותפות עם הול פודס לחלק את המוצרים שלהם לבעלי כלבים ברחבי הארץ. בעתיד, החברה מתכננת להציע מזון אישי ואביזרים לחיות מחמד לשוק החיות.

אביזרי חיות הם גם עסק רווחי בצפון אמריקה. יצרנים באזור מאמצים תערובת של אסטרטגיות אורגניות ולא אורגניות כדי לספק לצרכים צרכניים. זה יצר הזדמנויות חדשות ליצרנים. חלק גדול מהביקוש לאביזרים לחיות מחמד מגיע ממזרח אסיה. סין לבדה היא ביתם של 73.5 מיליון משקי בית, מה שהופך אותה לשוק הגדול ביותר למוצרי חיות מחמד בעולם.

פרטים נוספים: חנות חיות רמת החייל