תליון אובל

מדוע כדאי לרכוש תליון אובל?

מדוע כדאי לרכוש תליון אובל? את התשובה לשאלות אלו תוכלו למצוא במאמר זה. המשך לקרוא כדי לגלות מה הופך את התליונים האובלים למיוחדים כל כך, וכיצד לבחור את התליון האובל המתאים לאהובך. ניתן גם ללמוד עוד על סוגים שונים של תליונים אובל זמין, וכיצד להכין אותם לרכישה. אנו מקווים שתמצא מאמרים אלה מועילים. עד הפעם הבאה, שיהיה לך יום מקסים!

 

מה עושה תליון אובל מיוחד?

אחד הדברים שהופכים את התליונים האובלים לייחודיים הוא העובדה שהם מחזיקים תמונות רבות. הצעד הראשון הוא להחליט מי אתה רוצה למקם את התליון. לאחר שקיבלתם את ההחלטה, הגיע הזמן למצוא את התמונה הנכונה. זה יכול להיות משימה מאתגרת לחתוך את התמונה לתוך הצורה האובלה, אבל זה יכול להיעשות על ידי הבטחת כי זה באיכות גבוהה בגודל כראוי.

 

תליון אובל הוא דרך יפה להראות את הקשר הסנטימנטלי שלך עם מישהו. תליון יכול להיות עשוי מחומרים רבים, ואת הצורה האובלה הוא פופולרי במיוחד. בחלק מהתליונים האובלים חקוקים הודעה. בעוד שחריטת תליון דרשה באופן מסורתי קליגרף מיומן, כיום היא נעשית על ידי מכונת חריטה עם קצה יהלום. תהליך זה מייצר גימור עקבי ופריך. למגע מיוחד, ניתן לחרוט תליונים אובלים בגופן קלאסי, מודרני או מסורתי.

 

בין אם תבחרו בזהב מלא או בשרשרת כסף, תליון אובל הוא דרך נפלאה לכבד אדם אהוב. מוצק זהב אובל תליון לא לדעוך או להכתים, ביצוע זה יפה, נצחי מתנה לכל אחד. אתה יכול אפילו להתאים אישית את זה עם הודעה אוהבת, שם, תאריך או מונוגרמה. אין גבולות לדברים שאתה יכול לעשות עם תליון אובל.

למה לרכוש תליוני אובל?

אובל תליוני הם דרך יפה כדי להנציח שלך אהוב. אתה יכול למקם תמונה, מזכרת, או אפילו שריפת גופות אפר בתוך תליון, אשר פותח כדי לחשוף שני מקומות למקום תמונה. התליון יכול גם להיות חרוט עם הודעה אוהבת, שם, תאריך, או מונוגרמה. הנה כמה סיבות לרכוש תליוני אובל:

 

תליונים בצורת אליפסה מגיעים במגוון סגנונות, חומרים ועיצובים. במשך מאות שנים, צורת התליון הנפוצה ביותר הייתה אליפסה. עם זאת, בימים אלה, תליונים נמצאים לעתים קרובות בצורות אחרות. הם עשויים להיות עגולים, מרובעים או אפילו כוללים פרטים מעוטרים. כמה תליונים בצורת אליפסה מעוטרים אפילו באלמנטים של הטבע. לכן, בין אם אתם מחפשים סגנון נצחי או קטע הצהרה, תוכלו למצוא אחד התואם את האישיות ואורח החיים שלכם.

 

בחירת תליון אובל – המדריך השלם

יצירת מופת נצחית, תליון אובל משלב תועלת ויופי. התליון נסגר באופן מאובטח כדי לשמר את הזיכרונות האהובים עליך. בד ריק שלה יכול להכיל תמונה אחת או שתי מזכרות מדידה 10 מ מ רחב, 15 מ מ גבוה. כדי ליצור את התליון המושלם, הדפס תמונה על נייר צילום. לאחר מכן, עקוב אחר קווי המתאר של התמונה בתוספת. את תליון יכול להיות סגור היטב עם אביב-טבעת אבזם.

 

לתליונים אובלים וצורת לב יש ממדים שונים, לכן הקפידו למדוד את רוחב התמונות שברצונכם להכניס. ניתן גם לחתוך את התמונות במידת הצורך. הרוחב צריך להיות בערך 14 מ מ או 19 מ מ.אם אתה רוצה תליון צר יותר, לבחור אחד בצורת לב. לבחירת תליון קטן יותר בצורת לב, מדוד את שטח התמונה בתוך התליון.

 

אם אתה קונה תליון במתנה לאדם אהוב, שקול את הסגנון והחומר של הנמען. תליוני כסף, זהב וזהב לבן הם בדרך כלל פחות יקרים מגרסאות זהב וזהב לבן. תליוני כסף סטרלינג עמידים יותר מאפשרויות זהב או זהב לבן. תליון אובל עדין, למשל, ניתן ללבוש מדי יום. תליון עם פתח בצורת לב יכול להיות בחירה מושלמת עבור ילד או מבוגר.