טבעת יהלום ירוק

טבעת יהלום ירוק

האם אתה רוצה להציע לאהובך? מה זה מסמל ואיך בוחרים אחד? המשך לקרוא למידע נוסף. זה רעיון חכם לקנות טבעת עם יהלום ירוק. אבל מה עליך לעשות? הנה כמה טיפים. ראשית, דעו מהו יהלום ירוק ומדוע הוא כל כך מיוחד. לאחר מכן, להחליט את הסגנון ואת המתכת שאתה רוצה עבור השותף שלך.

מהי טבעת יהלום ירוק?

החיתוך והצבע של טבעת יהלום ירוק יקבעו את מחירו. יהלום ירוק מסווג בדרך כלל כירוק בהיר, בינוני או עמוק בהתאם לרוויה שלו ועד כמה הטבעת נוצצת. למרות שיהלומים בצבע טבעי נדירים יותר, הם עדיין זמינים. יהלומים ללא דורש יכול לעזור לך למצוא טבעת יהלום ירוק.

 

רדיואקטיביות במהלך היווצרותה מעניקה ליהלומים ירוקים את צבעם. חשיפה לרדיואקטיביות יוצרת את הצבע הירוק שלה, אבל זה לא מסוכן לטפל. מחירו של יהלום ירוק תלוי מאוד בנוכחות של צבעים אחרים. יהלומים כחולים-ירוקים הם בעלי ערך רב יותר מיהלומים צהבהבים או חומים. היקרים ביותר הם יהלומים ירוקים טהורים. מאמר זה יספק כמה תובנות טבעות יהלום ירוק.

 

טבעות יהלומים ירוקות בצבע מהודר זמינות בהגדרות רבות. הגדרת סוליטייר תדגיש את היופי הייחודי של היהלום הירוק. אפשרויות הגדרה אחרות הן הגדרות הילה וטבעות שלוש אבן. אבנים בצורת בגט מחודדות מייצרות אבני צד מצוינות. אם התקציב שלך מאפשר זאת, שקול טבעת עם יהלומים מרובים. זה שווה את הכסף הנוסף כדי לקבל טבעת כי יהיה התאמה מושלמת עבור הארוס שלך.

 

מה מסמל יהלום ירוק?

יהלומים ירוקים מפוארים יוצרים טבעות אירוסין יפות. צבעם הוא סמל של שפע, פוריות, יציבות, כל התכונות שזוגות מעורבים יכולים להעריך. למרות נדירותם, היהלום הירוק הוא סמל מצוין לאהבה. הגוון הכחול-ירוק העמוק של האבן מעורר תמונות של האוקיינוס העמוק. כמה אנשים יהיו ברי מזל מספיק כדי לקבל גרינסטון, אבל רוב האנשים לא.

 

צבעו של יהלום ירוק יכול להיגרם על ידי הכללתו, תהליך המכונה פריחה. חלק מהיהלומים ירוקים באופן טבעי ואילו אחרים נצבעו כדי להפוך אותם לבהירים וחיים יותר. רק 1% עד 2% מהיהלומים הם בעלי הצבע הירוק. יהלום ירוק עם גוון צהוב דומיננטי יכול להיות יקר למדי, שכן ליהלום ירוק טהור אין צבע נוסף אליו.

 

יהלומים ירוקים הם נדירים ויקרים. הם יכולים להביא מחירים גבוהים. משקיעים ואספנים עדיין רוצים יהלומים ירוקים בצבעים משניים. צהבהב, אדום וורוד פופולריים יותר. הם הזדמנות נדירה להחזיק יהלום יחיד במינו. מחיר היהלום יכול להיות מושפע גם מעוצמתו. יהלום בהיר או יהלום אינטנסיבי יעלה פחות מיהלום בהיר או בצבע קלוש, אך יהיה יקר יותר מיהלום צהבהב, חום או אפילו חום.

 

כיצד לבחור טבעת יהלום ירוק

יהלום ירוק הוא בחירה מצוינת אם אתם מחפשים טבעת אירוסין יפה. יהלום ירוק טבעי יהיה גוונים שונים של ירוק רק לאסוף על פני השטח. יהלומים צבעוניים באופן מלאכותי יכולים להיות ירוקים מוצקים לאורך כל הדרך. יש הרבה יהלומים ירוקים מפורסמים, כולל דרזדן גרין. זוהי פנינה ידועה כי כבר סביב מאז 1700, הרבה לפני הופעת טכניקות הקרנה.

 

אתה צריך להיות מודע נדיר וערך של יהלום ירוק בעת רכישת אותו. אבנים אלה יכול להיות קשה למצוא ולא כל תכשיטנים יש את הידע או המומחיות לעבוד איתם. עם זאת, יהלומים ירוקים הם בחירה מצוינת לטבעות אירוסין ויכולים להשלים מתכות אחרות, כולל מתכות לבנות וגני מוקומה חורפיים. מערכת היחסים שלך עם בן / בת הזוג שלך היא הגורם החשוב ביותר בבחירת הטבעת הנכונה.

 

כדי למקסם את היופי של יהלום ירוק, ישנן דרכים רבות להגדיר אותו. הגדרת סוליטייר יכולה להיות אטרקטיבית מאוד, ואילו הילה יכולה להגדיל את משקל הקראט ואת שטח הפנים של היהלום הירוק. צורת בגט מחודדת מייצרת גם אבן צד טובה. היופי של היהלום יגדל אם תבחר עיצוב שמתאים לך ואת התקציב שלך. אתה יכול גם לרכוש אפשרות ירוקה וינטאג ' באטסי אם יש לך תקציב הדוק. זה בציר עיצוב יש צורה יפה ובוהק.

למידע נוסף על טבעות יהלום ירוק, לחצו כאן: https://anatkashi.co.il/rings/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8-%D7%99%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7/