ג'ל לחיטוי ידיים

ג’ל לחיטוי ידיים

אולי שמעתם על ג’ל לחיטוי ידיים בעבר, אבל מה זה בדיוק? ואיזה סוג של ג’ל הוא משתמש? מאמר זה יעסוק בשאלות אלו ועוד. תלמד מדוע עליך להשתמש בחיטוי ידיים, ומה עליך לחפש בחיטוי ידיים. בנוסף, תלמד על המחקר והפיתוחים האחרונים בנושא חומרי חיטוי ידיים.

 

מדוע להשתמש בג’ל לחיטוי ידיים?

אם אתה חושב לקנות ג'ל לחיטוי ידיים, אתה עשוי לתהות מדוע יש צורך לעשות זאת. למרות שהוא יעיל בהריגת חיידקים, לג’לים לחיטוי ידיים יש תופעות לוואי. אם משתמשים בהם בצורה מוגזמת, ג’ל ידיים עלול לגרום לגירוי ואף ליובש בידיים. בנוסף, ג’לים לחיטוי ידיים יכולים להפשיט את עורכם משמנים טבעיים, מה שעלול להגביר את הסיכון לזיהום. השתמש בג’לים לחיטוי ידיים במשורה ורק כאשר אינך יכול לשטוף את הידיים כראוי.

 

אמנם מומלץ לשטוף ידיים בהקדם האפשרי, אך ג’לים לחיטוי ידיים יעילים פחות אם נמחקים או נשטפים. לכן, חשוב לקרוא את התוויות שעל ג’ל החיטוי הידני שלך כדי לוודא שאתה משתמש בכמות הנכונה. שימוש בג'לים לחיטוי ידיים למשך מספר דקות בלבד יכול להיות ההבדל בין העברת חיידקים לידיים שלך ושל אחרים. חשוב לזכור שחיטוי ידיים אינו אמצעי מניעה והורג רק חיידקים שנמצאים על הידיים.

 

האלכוהול בג’לים לחיטוי ידיים חייב להיות 60 אחוז אלכוהול ומעלה. אם הג’ל מכיל יותר משישים אחוז אלכוהול, הוא עלול לגרות את עורך או להחמיר את הזיהום שלך. בעיה נוספת בג 'לים לחיטוי ידיים היא שלעתים קרובות אנשים לא מורחים מספיק ג' ל, והם מנגבים אותו לפני שהוא מתייבש לחלוטין. משך הזמן האידיאלי הוא 30 שניות, אבל אנשים רבים לוקחים יותר זמן מזה, גורם לו להתייבש על הידיים.

 

מהו ג’ל חיטוי הידיים הטוב ביותר?

אם אתם מחפשים את חומר החיטוי הטוב ביותר לידיים, יש הרבה אפשרויות נהדרות. אתה יכול ללכת על גרסה כללית שיש בה ריכוז נמוך יותר של אלכוהול, או שאתה יכול לבחור מותג שיש בו אחוז אלכוהול אתילי גבוה. בין אם תבחרו בחיטוי ידיים גנרי או במותג בעל ניחוח אלוורה, בטוח תמצאו אחד מושלם לצרכים שלכם.

 

בבחירת חומר החיטוי הימני לצרכים הספציפיים שלך, סוג האלכוהול שהוא מכיל הוא גורם מכריע. בחירת חומר חיטוי ידיים המכיל לפחות 60 אחוז אלכוהול היא האפשרות הטובה ביותר אם אתה מודאג לחלות מקוביד -19. כמו כן, זכור כי חומרי חיטוי ידיים יכולים להיות ללא מרשם או לקנות באינטרנט.

 

בעוד שחיטוי ידיים מועיל לניקוי הידיים, אסור להשתמש בו במקום שטיפת ידיים. זה לא מסיר לכלוך גלוי ולא יעבוד טוב אם הידיים שלך מלוכלכות מאוד. אם אתם מחפשים פיתרון מהיר ונוח, ג’ל או שטיפת ידיים הם אופציה נהדרת. כמובן ששטיפת ידיים היא הדרך הטובה ביותר להרוג חיידקים ולהגן על עצמך מפני התפשטות מחלות.

 

באיזה סוג ג’ל משתמשים בחיטוי ידיים?

חומרי חיטוי ידיים מכילים אחד משני סוגים של ג’ל: על בסיס אלכוהול וללא מים. משפשף ידיים על בסיס אלכוהול מכיל חומרים אנטיספטיים פעילים, ואילו משפשף ידיים ללא מים מכיל מרכיבים בסיסיים כמו גליצרול ומים. הידרוג 'ל מחטא משפשף ידיים מכיל חומרים פולימריים סינתטיים או טבעיים בעלי תכונות ג' ל. הם יכולים לשפר את השקיפות והיעילות של חומרי חיטוי ידיים תוך שמירה על איכויות אסתטיות וידידותיות למשתמש.

 

חלק מחיטוי הידיים מכיל חומרים אנטי מיקרוביאליים אחרים, מלבד אלכוהול. חיטוי מתמשך, כפי שהומלץ על ידי ארגון הבריאות העולמי ומרכז לבקרת מחלות, מעכב את הצמיחה וההישרדות של מיקרואורגניזמים במשך שעות או ימים לאחר היישום. כדי לבדוק אם חומר חיטוי ידיים יעיל כנגד מיקרואורגניזמים, נלקחות דגימות מהאזור מספר דקות או שעות לאחר היישום. לאחר מכן ניתן לצפות בפעילות המיקרוביאלית השיורית ולהשוות אותה לרמות הבסיס. באופן דומה, חומרים אנטיספטיים לא חסכוניים יכולים להראות גם פעילות מיקרוביאלית מתמשכת.

 

בין אם חומר חיטוי ידיים הוא נוזלי או ג’ל, הם יעילים באותה מידה. בכל אחד שתבחר, הקפד למרוח אותו בנדיבות וביסודיות, במיוחד מתחת לציפורניים. אחד המרכיבים החשובים ביותר בחיטוי ידיים הוא תכולת האלכוהול שלו. שפשוף יד על בסיס אלכוהול חייב להכיל לפחות 60% אתנול. ריכוז אלכוהול זה נחוץ לחיטוי יעיל.