שרשרת מטבע

איך ללבוש שרשרת מטבע זהב

אביזר יפה ומושך את העין הוא שרשרת המטבעות. הם בחירה פופולרית עבור חובבי תכשיטים ואופנתיות בשל הקסם והיופי הנצחיים שלהם. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שרשרת עשוי מטבעות מטבעות. במאמר זה תלמדו כיצד לענוד שרשרת מטבע זהב. המשך לקרוא למידע נוסף. נתחיל עם ההגדרה. ראשית, מה זה? ושנית, מה זה?

 

מה מסמל שרשרת מטבע?

שרשרת מטבע היא תכשיט בולט שיכול להיות דתי או חילוני במשמעות. למטבעות יש מגוון משמעויות, כולל מזל טוב, שגשוג ואהבה. חלק מהמטבעות הפופולריים ביותר הם אלה המייצגים סימני גלגל המזלות, סימנים אסטרולוגיים ואהבה. אחרים מייצגים מישהו יקר ללב הלובש. שרשרת מטבע יכולה להיות הבסיס למראה שכבתי או ללבוש לבד.

 

בעוד שמטבעות משמשים לעתים קרובות כתכשיטים, ניתן לענוד שרשראות מטבעות מדי יום. הם יכולים להיות משוחק על ידי עצמם או שכבות עם אחרים חתיכות כדי להוסיף נוסף בלינג. זה חתיכה הוא תכליתי ויפה ויכול להיות משוחק בכל אירוע. זה יכול לשמש גם כדי להראות את הגאווה שלך במדינה שלך. שרשראות מטבעות רבות כוללות פרטים מורכבים. זה הופך אותם לייחודיים ויצירת אמנות אמיתית. גלה מה ללבוש עם שרשרת המטבעות הפופולרית שלך.

 

שרשרת מדוזה היא יצירה פופולרית נוספת. שרשרת זו כוללת את פניה של המפלצת האגדית מדוזה. שרשרת זו נלבשת כדי להדוף את הרוע ואף משמשת כמגנים להגנה מפני פגיעה. על פי יראת כבוד בהשראת השיר העיקרי של מדוזה הוא "תראה מה אתה גורם לי לעשות", מאת טיילור סוויפט. שרשרת זו היא גם מחווה לשופטת בית המשפט העליון רות בדר גינזבורג. היא הייתה לוחמת בלתי נלאית למען זכויות נשים וחייה מכובדים על ידי השרשרת הזו.

מדוע שרשראות מטבעות כל כך פופולריות?

הבחירה המושלמת למי שמחפש שרשרת ייחודית ומסוגננת היא שרשרת המטבעות. שרשרת זו היא תכליתית וניתן ללבוש אותה עם כל בגד, לא משנה אם אתה רוצה חתיכת הצהרה או משהו עדין יותר. העיצוב הפשוט והצבע הנייטרלי ישתלבו היטב עם כל שאר התכשיטים והאביזרים. ניתן לענוד את השרשרת גם עם טבעת ירושה משפחתית או חישוקי זהב.

 

תכשיטי מטבעות הפכו שוב לטרנדיים במהלך המאה התשע עשרה, כאשר עניין עולמי בחפצים עתיקים עורר 'תחייה ארכיאולוגית'. קסטלני, תכשיטן רומאי פופולרי את הרעיון להשתמש במטבעות עתיקים בתכשיטים. בולגרי, מעצב איטלקי, החל לכלול דמויות גבריות בעיצובים שלו במהלך 1960. הוא השתמש מתכתי ברק גבוה עם עתיק מחוספס. הטרנד הפופולרי של שרשראות מטבעות קיים עד היום.

 

מסיבות רבות, שרשראות מטבעות הן אביזר פופולרי. אתה יכול ללבוש אותם עם שרשראות אחרות או לבד כדי להוסיף כשרון נוסף לתלבושת שלך. הם נראים נהדר עם חולצות טריקו לבנות או כהות רגילות. ניתן להפוך חולצת טריקו פשוטה על ידי שרשרת מטבע למראה צרפתי אופנתי ואופנתי. אם אינך בטוח אם שרשראות מטבעות מתאימות לך, התחל עם אחת פשוטה שאין בה שום בלינג.

 

איך עונדים שרשרת עשויה מטבעות זהב?

שרשרת מטבע היא תכשיט קלאסי שמתאים ללבוש יומיומי. אתה יכול ללבוש אותו על ידי עצמו או להוסיף נוסף בלינג על ידי שכבות אחרים שרשראות. תליון המטבעות הוא גם אביזר נהדר אם אתה רוצה לגרום לתלבושת שלך להיראות מתוחכמת יותר. ישנן שרשראות רבות שעליהן חרוטים מטבעות, או שניתן לקשט בסוגים אחרים. ישנן דרכים רבות לענוד שרשרת עם מטבעות, וטיפים אלה יעזרו לוודא שאתה נראה במיטבך.

 

לבישת שרשרת מטבע זהב עם תכשיטים מונוכרומטיים היא הכלל הראשון. המשמעות היא שעליך ללבוש חתיכה העשויה מאותו גוון מתכת כמו שאר חלקי התלבושת שלך. מארי-אנג ' קסטה, דוגמנית צרפתית, יודעת לענוד שרשרת מטבע זהב. טיפ חשוב נוסף הוא לענוד תליון יחיד פשוט, או שרשרת ארוכה יותר עם מספר שכבות. ויולט, מואה פריזאית, וז 'אן דמאס, מייסדת רוג' ה, עונדות שרשראות תואמות וזוכות להצלחה רבה איתן.

 

אם אתה רוצה לענוד את שרשרת המטבעות שלך במהלך החורף, אתה יכול לענוד אותה מעל מגשר נעים. זה נראה נהדר על העור, במיוחד עם מחשוף גורף. אתה יכול גם לשכב אותו עם סוגים אחרים של שרשראות כדי ליצור מראה שמתאים לטעם שלך ולסגנון שלך. שרשרת מטבע יכולה להוסיף זוהר לכל בגד, בין אם אתה לובש אותו לעבודה או על העיר.