גלשן לילד

קניית גלשן לילדים

אם הילד שלך הוא רק מתחיל לצאת למסע גלישה, ייתכן שאתה תוהה איזה גודל של גלשן הוא הטוב ביותר עבורם. התשובה תלויה מה המטרות שלהם עבור גלישה. ילדים לומדים בקצב שונה ממבוגרים, ולכן חשוב לבחור גלשן המתאים לגובהם ולצורתם. בהתאם לתחומי העניין והיכולת שלהם, גלשן של ארבעה עד שישה מטרים יהיה בסדר, ואילו לוח של שבעה מטרים יתאים יותר לילד שרוצה להתמקד בצורה עגולה יותר.

 

מה גודל גלשן צריך ילד להשתמש?

ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קניית גלשן לילד. הגובה והמשקל של הילד שלך יהיו החששות העיקריים שלך, אבל אתה צריך גם לשקול כמה טוב הגלשן יהיה מתאים לרמת היכולת שלהם. לילדים צעירים יותר, לוח באורך 4 רגל 4" עד 6 רגל יתאים, מכיוון שזה יעניק להם מספיק יציבות במים. מומלץ גם לקבל לוח עם סנפיר משולש להגדיר, כמו זה יספק יציבות יותר במים. ילד קטן יותר עלול להתקשות לצאת מהמים, ואילו לוח בעל נפח רב יותר וצורה עגולה יותר מתאים לבני נוער.

 

גיל הוא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון. ילדים בגילאי שמונה עד שתים עשרה יכולים להשתמש בגלשן קטן יותר. גופם מפותח יותר עד גיל זה, כך שהם יכולים לשאת אותו בקלות אל המים וממנה. אם אתה קונה גלשן לילד, וודא שהוא עשוי מקצף רך, מכיוון שאלו סלחניים יותר מלוחות קשים. גלשני קצף נוטים פחות לגרום לפציעות, מכיוון שיש להם קצוות וסנפירים רכים יותר.

 

ג ' יאנטקס היא אפשרות נוספת ללוח ידידותי לתקציב. לוח זה מגיע עם סנפירי בטיחות ורצועת פרק כף היד, אך הוא עדיין עשוי מחומרים איכותיים ביותר. הקצף העליון שלו הוא כונן קשיח חלק, ואילו הקצף התחתון הוא עמ ' חלקלק. חשוב לעקוב אחר ההוראות בזהירות, ולשמור על הלוח מתוך אור שמש ישיר. זה יהיה גם לשמור על הילד שלך בטוח ופעיל על המים, וזה יהיה הרבה יותר כיף לגלוש אם יש להם לוח לשחק עם.

 

אילו גלשנים הם הטובים ביותר לילדים?

אם ילדכם גולש לראשונה, עליכם לחפש לוח עם סיפון רך ונפח גדול. לוחות מסוג זה מציעים אחיזה נוספת לגולשים צעירים, והם גם בטוחים. ביניים, לעומת זאת, צריכים לבחור בגלשנים קשיחים או בדגמי פיברגלס/אפוקסי. סוגים אלה של לוחות מספקים התקדמות מהירה. עם זאת, הקפד לזכור גם כמה דברים חשובים, כולל גובה ורוחב.

 

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בעת קניית גלשן עבור הילד שלך הוא בטיחות. למרות שעיצובים אינם מכריעים לביצועי הלוח, הם עשויים לעזור למתחילים להישאר על הלוח. בזמן הגלישה ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לילד ליפול, כולל חול או חפצים חדים. לכן, אתה לא צריך להסתפק הלוח הראשון שאתה רואה על המדף של החנות. בחר לוח שישפר את תהליך הלמידה של ילדך, ישמור עליו ויגביר את הביטחון שלו.

 

נפח הוא שיקול נוסף בעת קניית גלשן לילדים. גלשן גדול יותר טוב למתחילים, מכיוון שיותר נפח נותן יותר יציבות וציפה. זה גם יעזור לגולשים צעירים להשיג ביטחון. סנפיר התאום של סלע 35 ליטר הוא בחירה טובה מכיוון שמידותיו ניתנות לניהול והוא אידיאלי למתחילים. ברגע שילדכם שולט ביסודות, הם יכולים להתקדם לגלשנים גדולים יותר.

 

איך לבחור גלשן לילדים?

אם אתה תוהה כיצד לבחור גלשן לילדים שלך, יש לזכור כמה דברים. ילדים בכל הגילאים יכולים ללמוד לגלוש. טווח הגילאים הכללי הוא בין שנתיים לשש שנים. גלישה היא בדרך כלל פעילות בחוץ, כך שילדים שנוח להם ללבוש בגדי ים יכולים להתחיל לגלוש כבר בגיל ארבע. אתה רוצה לחפש לוח קצף רך העליון, כך הילד שלך הוא פחות סיכוי לסבול פציעות כאשר הם נופלים. יתר על כן, אתה רוצה לשקול את המשקל של הילד, גובה, ואת רמת המיומנות לפני רכישת גלשן לילדים.

אורך הגלשן חשוב מכיוון שקל יותר לחתור לגלים. מתחילים צריכים לבחור לוח שאורכו כרגל אחת מהילד. גלשן ארוך ורחב יותר יעזור לילדכם ללמוד כיצד לחתור ויספק יציבות. לונגבורד הוא גם סלחני יותר מאשר לוח קצר, ומומלץ שילדכם יקנה לונגבורד. בעת בחירת גלשן לילדים, זכור כי זה כנראה רעיון טוב כדי לקבל אחד כי הוא על רגל אחת גבוה יותר מאשר הילד שלך.

 

גלשן טוב לילדים יעזור להם ללמוד לעמוד ולרכוב. הם יכולים גם להשתמש בלוח כדי לתפוס מים לבנים ולשחק במים רדודים יותר. באופן כללי, הגלשן הראשון של הילד צריך להיות בטווח של ארבעה עד שישה מטרים בגובה. גלשן ארוך יותר עם נפח רב יותר יאפשר להם לעמוד זקוף ללא צורך בתמיכה נוספת. אתה יכול אפילו לבחור לוח כי הוא קצת יותר יקר מאשר אחד רגיל, אם אתה רוצה לקבל מציאה.