מדוע חשוב לרכוש מזון איכותי לכלבים?

קערת כלבים גדולה המכילה מזון מן החי חיונית לכלב המחמד שלך. מזון לכלבים הוא מזון לחיות מחמד שעוצב ונעשה במיוחד לכלבים ובעלי חיים מבויתים אחרים. כלבים נחשבים לאוכלי כל, אך יש להם נטייה לטורף. יש להם שיניים קצרות וחדות יותר מכלבים אחרים וקיבה ארוכה יותר המתאימה לעיכול בשר מחומרים צמחיים אחרים.

מזון לכלבים יבשים מורכב מבשר, עצמות ולעיתים אף איברים כגון כבד או כליות. מזון לכלבים יבשים אינו מומלץ לחיות מחמד בעלות בטן רגישה. רוב בעלי החיות מעדיפים מזון משומר בריא יותר מאשר יבש. הוא נמוך יותר בשומנים רוויים ומלוחים, כמו גם בסוכר, מאשר בשומניו היבשים.

מזון לחיות מחמד צריך להכיל מזון באנרגיה גבוהה כמו בשר ועופות. מזונות בעלי צפיפות אנרגיה גבוהה ידועים גם כחלבונים שלמים. דרושים חלבונים לבנייה וגדילה תאית תקינים; עם זאת, יותר מדי חלבונים בתזונה עלולים להוביל למחלות כליות. מזון לכלבים צריך להיות נמוך בסיבים כדי לשמור על משקל גוף בריא, ולהעלות את רמות האנרגיה. צריכת הסיבים האידיאלית היא פחות מ-10g ליום. ניתן למצוא מזון איכותי באתר פגז עולם, חנות ציוד לחיות.

מזון כלבים לכלבים שמנים צריך להיות נמוך יותר בשומן בהשוואה לכלבים רזים. גורם הסיכון העיקרי לסוכרת הוא תכולת שומן בתזונה של הכלב. כלבים בעלי עודף משקל עלולים לפתח כשלים בכליות, בסוגי סרטן, במחלות לב ובמחלות קשות אחרות. כדי להימנע ממחלות אלה, חשוב שכלבים יינזונו כראוי.

ישנם סוגים רבים של מזון לכלבים. שניים מהסוגים הפופולריים ביותר הם מזון כלבים יוקרתי ומזון כלבים אורגני. מזון כלבים אורגני משתמש רק במרכיבים טבעיים ואורגניים. מזון יבש פרימיום מצד שני, מכיל רק מרכיבים איכותיים כמו עוף אמיתי ותרנגול הודו, אין תבואה ואין מוצרי לוואי.

אתה יכול לספק לחיית המחמד שלך את הוויטמינים והמינרלים שהם צריכים כדי לשמור על העור, השיער והשיניים שלהם בריאים על ידי האכלת מזון יבש פעם בשבוע או פעמיים בשבוע. ארוחות טריות מוכנות הן גם אפשרות נהדרת לחיית המחמד שלך. ייתכן שיש הבדל קל במרקם או בטעם של מזון כלבים מסחרי, כגון כלבי בשר. לקיבל יש מרקם גס יותר מאשר מזון כלבים מיוצר באופן מסחרי. בחלק מהמותגים של כלבי הבשר יש ארוחת בשר כמרכיב הראשון, בעוד שברוב מזון הכלבים כיום יש ארוחת בשר כמרכיב העיקרי.

ישנן אפשרויות רבות עבור בעלי חיות המחפשות לשלוט במשקל של חיות המחמד שלהם. השוק מציע מספר סוגי מזון יבש המסייעים לחיית המחמד שלך להוזיל את משקלה העודף. עדיף לבחור מותג שעשוי ממרכיבים טבעיים. אלה כמה מהמותגים הידועים ביותר:

מאמר זה יספק לך מידע חשוב על האכלת כלבך. ‏ תזונה מאוזנת חיונית כדי שהכלבים יהיו בריאים ומתאימים. מזונות מסחריים עשויים להיות נוחים וחסכוניים, אך אין להסתמך עליהם כמקור היחיד לחומרים מזינים חיוניים. מזון משובח מתאים הוא הטוב ביותר לבריאותו ולרווחתו של הכלב שלך. האתר להלן מספק מידע על תזונה בריאה לכלבים.

מחקר שפורסם ב ־ 1999 על ־ ידי כתב ־ העת של האיגוד הרפואי הווטרינרי האמריקאי מצא שלמזונות מסחריים לחיות מחמד יש רמות גבוהות של נתרן וכלוריד. תהליך העיכול מייצר נתרן וכלוריד. כימיקלים אלה יכולים לגרום נזק חמור לכליות. הכלב שלך צריך לעבור בדיקה שנתית כדי לוודא שהוא מקבל מספיק תזונה. אם אתה חושד שהכלב שלך לא מקבל את החומרים המזינים המתאימים, אתה צריך לדבר עם הווטרינר שלך על שינוי בתזונה.

יש הרבה דיאטות שכלבים יכולים לאכול, אבל לא כולם בטוחים. לכלבים עם מערכות עיכול רגישות, מסוכן במיוחד להאכיל את חיית המחמד שלך בדיאטה דלת חלבונים. כלבים עם אלרגיה יכולים לחוות תגובות אלרגיות אם הם מקבלים דיאטה לא אלרגנית. יש כלבים שחווים הקאות, שלשולים ודימום במעיים לאחר שהם אוכלים דיאטות לא אלרגניות.

טאורין הוא לא חומצת אמינו טובה לכלבים. טאורין היא חומצות אמינו חיוניות וניתן למצוא אותה בהרבה מזונות עשירים בחלבונים, כולל עוף, בקר ודגים, כמו גם מוצרי חלב, שמרים ושעועית. מחסור בטאורן הוא בעיה נפוצה בכלבים. הרבה מאכלי כלבים לא מכילים טאורין. זה יכול להוביל למחלות כליות ולבעיות לב.