טבעת אירוסין

כיצד לבחור טבעת אירוסין עבור החברה שלך

אם אתם מחפשים לקנות טבעת אירוסין לחברה שלכם, עליכם לדעת מהו כל סגנון. ישנם סגנונות רבים לבחירה, כולל כמה שהיו בהשראת ארט דקו תקופות פופולרי של 1920 או 30. ארט דקו טבעות אירוסין יש קווים מודגשים וצורות גיאומטריות. אבני צד הן בחירה פופולרית בגזרת הבגט. החיתוך העגול הוא אפשרות פופולרית נוספת. אתה יכול גם לבחור טבעת אירוסין בהשראת שנות ה -60.

מהי טבעת אירוסין?

המסורת של מתן טבעות אירוסין לתאריכים אחרים המשמעותיים שלך חזרה לרומא העתיקה. הם לא היו עשויים רק מיהלומים אלא גם מצור וברזל, שנהב ונחושת. לפעמים אפילו עצם. הם קיבלו משמעות חדשה על ידי האפיפיור ניקולאי הראשון בשנת 850 לספירה כשהצהיר שהם סמלים לכוונתו של גבר שאשתו תתחתן. בתקופת הרנסנס הפך הזהב למתכת הנפוצה ביותר המשמשת לטבעות.

 

איכות ופרטים של טבעות אירוסין יכול להשתנות. בדרך כלל יש להם אבן גדולה במרכז ורצועת מתכת סביבו. טבעות אירוסין הם בדרך כלל יקר יותר מאשר להקות חתונה. קניית טבעת אירוסין עבור בן הזוג העתידי שלך היא השקעה שמראה לה כמה אכפת לך ממנה. ייתכן שלא תוכל להרשות לעצמך יהלום אז לקנות לה טבעת אירוסין היא מתנה של הרגע האחרון. בסופו של דבר, זו ההחלטה שלך.

 

אם אתה קונה טבעת אירוסין לבן / בת הזוג שלך, עליך לשקול את צורת האצבע שלה. אם יש לה אצבעות מוארכות ודקות, היא כנראה לא תרצה להקה עם יותר מדי זהב. טבעת קטנה מדי יהיה קשה להתאים מאוחר יותר. טבעת עשויה זהב לבן היא הטובה ביותר לאצבעותיה הקפואות. טבעת עשויה צהוב עמוק עשויה לגרום לה להרגיש חרדה.

 

מהם הסוגים השונים של טבעות אירוסין?

ישנם יוצאים מן הכלל, אם כי רוב טבעות אירוסין עשויים זהב או פלטינה. טבעות עשוי זהב טהור 24 קראט הם רכים מדי ללבוש כל יום. לכן, הם סגסוגת עם נחושת (זהב ורוד), כסף (זהב צהוב) או ניקל/אבץ/פלדיום/כסף. אין לענוד טבעות במשקל העולה על 20 קראט אלא אם כן יש צורך להוסיף קישוטים או אירועים מיוחדים. לדוגמה, טבעת האירוסין המסורתית יש אבן מרכז זהב ושלושה צדדים של אבני חן.

 

הניצוץ של טבעת אירוסין תלוי בגזרה, בהירות וגישה לאור. חלק מהאבנים מכוסות במלואן ואילו אחרות נחשפות בצדדים או בתחתית. כמה יהלומים ניתן להגדיר בלוח. סגנון תפאורה נוסף הוא הגדרת הטירה. זה מזכיר את החומות על קיר טירה. סגנון זה יש ארבע שיניים משני צדי האבן, והוא גם מכובד על ידי רצועת צר.

 

טבעות אירוסין סוליטייר יש רק אבן אחת. זהו הסוג הנפוץ ביותר של טבעת אירוסין. יהלום סוליטר מוגדר בדרך כלל גבוה כדי למקסם את החשיפה לאור. זה משפר את הברק שלה. עבור נשים המעדיפות סגנון קלאסי יותר, טבעות סוליטר הן האפשרות הטובה ביותר. טבעות הילה, לעומת זאת, יש יהלום מרכזי מוקפים יהלומים קטנים יותר. סגנון זה גורם ליהלום לנצנץ ולגרום לו להתבלט.

 

למה טבעות אירוסין כל כך חשוב?

אישה עשויה להיות חרדה להתחיל מערכת יחסים חדשה. אחת הדרכים לוודא שהיא לא לבד היא להציג לבן זוגה טבעת. טבעת אירוסין היא סמל של אהבה ומחויבות לכל החיים. זה יכול גם להוות מקור נוחות לשני בני הזוג, במיוחד בתקופות קשות. זה מזכיר לאחר את אהבתך, וגם יזכיר לך את התוכניות העתידיות שלך.

 

טבעת אירוסין פירושה באופן מסורתי שהיא צריכה לשקף את ערכה של האישה. עם זאת, ישנן אסכולות שטוענות כי טבעת אירוסין צריכה לעלות פי 10 משכרו של הבעל. גם אם גבר מרוויח פי עשרה מאשתו, הוא עדיין רוצה להשיג לה טבעת אירוסין יפה כמו האישה שהוא מתחתן איתה. ישנן אפשרויות רבות, בין אם אתה רוצה להציע בצורה מסורתית ובין אם לשמור על אינטימיות.

 

באופן מסורתי, רק נשים ללבוש טבעות אירוסין. גברים לעתים קרובות לקנות ולבחור את הטבעת ואת עושרם מכתיב את המחיר. טבעות אירוסין גרמניות, למשל, נועדו לענות על הצרכים של בן הזוג העתידי. חשוב לקחת בחשבון את האיכות והגודל של יהלומים. נשים מייחסות את החשיבות הגדולה ביותר לאינדיבידואליות. אם אתם מתכננים הצעה בקרוב, מומלץ לשקול רכישת טבעת אירוסין תחילה.

לפרטים נוספים על טבעות אירוסין, לחצו כאן: https://www.ziv-or.com/product-category/%D7%98%D7%91%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9F/