ג'ינס קלווין קליין

אם אתה אופנתי שהוא נלהב על ג'ינס קלאסי, אז אתה יודע את הסיפור מאחורי קלווין קליין. ענקית האופנה האמריקאית החלה כחברת בגדי גברים קטנה בשנת 1968, אך עד מהרה השתלטה על העולם עם הג 'ינס שלה. הג 'ינס הזה יוצר עם שם המותג על הכיסים האחוריים. בשנת 1981 נמכרה החברה ליצרנית התחתונים האיטלקית פוריטן תמורת 68 מיליון דולר. בשנת 1984, שני המייסדים קנו את העסק, אבל ירשו הר של חובות. החברה הרחיבה את ההנפקה שלה כך שתכלול תחתוני מעצבים ושוק הניחוחות עם Eternity ו-Obsession.

האוסף האפונימי של המותג גדל בפופולריות באמצע שנות ה-2000. הג'ינס האפונימי של המותג הפך למרכיב מרכזי ברחבי העולם, והאוספים של חברת התקליטים הושפעו מאמנים כמו אנדי וורהול ורוברט מפלת'ורפ. עם זאת, האוספים של חברת התקליטים לא הצליחו לייצר מכירות והחברה החלה להגביל את תפקידה של סימונס בשיווק ומיתוג. כתוצאה מכך, החוזה של סיימונס עם החברה הופסק בסוף דצמבר 2018. החברה הודיעה כי לא ייוצרו אוספי מסלול עד להודעה חדשה.

ראף סימונס, מנהל הקריאייטיב של קלווין קליין, הביא הרבה חדשנות לחברה ב-2016. בנוסף למיתוג מחדש של הקו הראשי של החברה, המעצב עטור השבחים פתח עסק חדש ביפן. קבוצת וורנאקו, יצרנית יפנית, נתבעה על ידי המותג בגין הפרת סימן מסחרי בשנת 2017. הקבוצה קיבלה רישיון לייצר ג'ינס של קלווין קליין. הם הואשמו בפגיעה במוניטין של המותג על ידי מכירת ג 'ינס זול להנחה בחנויות. שני הצדדים התיישבו והמשיכו לעשות עסקים.

שני דגמי חתימה הוצגו על ידי החברה בשנות ה-90. הדוגמניות הזכר והנקבה הוצגו בפרסומות ועל המסלול. אלה כוללים את קייט מוס, כריסטי טרלינגטון, נטליה וודיאנובה וטוני גארן. אנדרו סטטסון היה הדובר הגברי הראשון של המותג. קמפיין הפרסום של החברה השתמש בשילוב של תמיכה בסלבריטאים ומיתוג מחדש של הקו הראשי והלוגו.

כאחד המותגים המשפיעים ביותר בכל הזמנים, הג 'ינס של קלווין קליין הם חלק אייקוני של הדנ "א של המותג. עם חתכים נקיים ופרטים ייחודיים, המעצב הפך לשם בית לג'ינס, והמותג שלו הפך לשם נרדף לאמריקנה. קו הג 'ינס הוא התוספת האחרונה לפורטפוליו של התווית. הג 'ינס הזה מגניב ויגרום לתלבושת שלך להתבלט מהשאר.

הלוגו של המותג הוא הסימן המסחרי של קו הג'ינס. התווית הוקמה בשנת 1917. כיום, המותג ממשיך לייצר דנים לשוק המוני. הלוגו האייקוני הוא סמל למעמד המותג. לוגואים של החברה, סיסמאות, ואלמנטים מיתוגים אחרים הפכו לחלק בלתי נפרד מזהותה. הלוגו והסלוגן של החברה הפכו לשם נרדף למותג שלה. שני המותגים הם חלק מאותה משפחה והם חיוניים לסגנון חיים פעיל.

קו הג'ינס הוא אחד המוצרים המפורסמים ביותר של המותגים, והם זמינים באופן נרחב. למרות שג 'ינס CK נולד מהאופנה הפוריטנית, הם התפתחו מאז למותג גלובלי. הם הפכו לשחקן מרכזי בתעשיית האופנה. הם סמל במעגלים רבים. זוג מכנסי ג'ינס שעוצבו ע "י המותג הזה יהיו תוספת קלאסית לכל מלתחה. לבגדים האלה יש מראה קלאסי ונצחי.

המותג ידוע בזכות הג'ינס שלו, אך גם בזכות הפרסום השנוי במחלוקת שלו. אנה אוורס הייתה דוגמנית שנראתה עירומה בכורסת עור ולובשת ג'ינס מעוצבים בקמפיין האחרון. הקמפיין כלל את הלוגו ”DenimX Alexander Wang” על החזה. המותג אינו ללא מחלוקת, עם זאת. בשנת 2001, ג 'סטין טימברלייק היה הפנים של קמפיין הפרסום.

הג'ינס תוכנן לצריכה המונית. למרות שזה מעולם לא היה מותג פולחן, זה התפתח במשך השנים. הפרסום והלוגו שלו מודרניים ומעוררים יותר מאי פעם. למרות שקו הג'ינס אינו חייב להיות לכל מלתחה, הקסם הייחודי של סי-קיי ג'ינס יפנה למגוון רחב של אנשים. הג'ינס הזה מושלם לאופנה.

פרטים נוספים: גי'נס קלווין קליין