?איך לקנות מיטת חתולים שתעזור לחיית המחמד שלך להפוך את השינה לקריירה

 

מיטת חתולים היא מקום נהדר לחתול שלך להירגע במותרות ונוחות. מלבד היופי האסתטי של מיטת החתול, ישנם גורמים רבים אחרים שיש לשקול. לבטיחות של חיית המחמד שלך יש חשיבות עליונה. כאשר בוחרים מזרן לחיית המחמד שלך, אלה נקודות חשובות לזכור. עליך לשקול גם תכונות אחרות.

מיקום המיטה כמו שצריך. יש דרכים רבות למקם את מיטת החתול שלך. חלק מבעלי החתולים מעדיפים את המיטות על הרצפה, ואילו אחרים מעדיפים שהן יהיו גבוהות. חתולים אוהבים לקפוץ ולנחות במקומות גבוהים כל כך גבוהים, או אפילו עצי חתול, הם המיקום הטוב ביותר למיטות חתול.

אתה צריך להסיר את כל צעצועי החתול ופריטים אחרים מהאזור שבו מיטת החתול שלך ממוקמת. זה ימנע מהחתול שלך ליפול או לקפוץ על משטח קשה. אם אתה לא רוצה להוציא את הפריטים, אתה יכול לשים מיכל קטן מתחת למיטה לחתול שלך לשתות ממנו. אתה יכול גם לשקול הצבת מיטה מחוממת שנייה מתחת למיטה כאפשרות מיקום משנית.

החומר לא צריך להריח כמו מזון לכלבים. בעודם אוהבים מאוד את חיות המחמד שלהם, עליהם להודות שלא כל מזון לחתולים נוצר שווה ערך. כמה מותגי מזון לחיות מחמד מיוצרים במיוחד לחתולים. אם למיטת החתולים שבחרת יש ריח ערמומי, חריף, כדאי שתשקול להחליף מותגים כדי להימנע מריח זה.

העיצוב עשוי לא להציע מיטה נוחה. משטחים שטוחים עלולים להיות לא נוחים לחתולים שאוהבים לקפוץ ולמתוח. בחר מיטה שמציעה מקום נוח לישון בו. למשל, יש חתולים שמעדיפים לקפוץ על מסגרת מיטה או מיטה במקום מיטה מסורתית. מצד שני, רוב החתולים מעדיפים לקפוץ על מיטת חתול עם גימור גבוה וגבוה, כמו מיטת חתול עם עקומת S, חולצה מעוקלת, או לופט.

קטניפרינט היא לא אפשרות טובה. יש בעלי חתולים שאוהבים להוסיף ריח חתולים קטן על מיטות החתולים שלהם כדי לעזור להרגיע אותם כשהם חשים חרדה או עצבים. חתולים יכולים להיות די רעילים לחתולים. אם תחליט לתת לחתול שלך מיטה בניחוח חתולים, תוודא שהוא במקום בטוח. אם אתה מתכוון לתת לחתול שלך מזרן חתולים, תוודא שהוא לא מכיל חתיכות קטנות של חתולים.

החתולים אוהבים להישאר קרובים לשלבים שלהם. חתולים נמשכים לענפים שלהם בזמן שהם ישנים. אולי תשקול לקנות כמה חטיפי חתול אם החתול שלך אוהב לישון ליד התלים האהובים עליו. אתה יכול גם לעשות את זה קל יותר לנקות ולשמור על עמוד חתול מעץ מאשר בד.

המיטות המרובות לא בא בחשבון. חתולים אינם רועים אלא נושאי שינה. כדי לישון, הם חייבים להיות מסוגלים לטפס, אז אל תנסה לשים מיטות מרובות יחד. חתול לא צריך כל כך הרבה מקום בכל מקרה. כמו כלבים, חתולים יכולים למצוא דרכים להגיע למיטה שלהם.

לפרטים נוספים: מיטות לחתולים מעץ מלא