איך להכין ולאחסן עוגיות תוצרת בית

בין אם אתם רוצים לאפות עוגיות לאירוע מיוחד או סתם לאכול בדרכים, עוגיות תוצרת בית הן דרך מהנה וטעימה להשיג את תיקון השן המתוקה שלכם. החלק הכי טוב הוא שגם הם קלים להכנה. להלן מספר טיפים שיעזרו לכם להכין ולאחסן עוגיות ביתיות.

איך לאחסן עוגיות תוצרת בית?

להפיק את המרב מעוגיות תוצרת בית פירושו לאחסן אותן נכון. מלבד העובדה הברורה שאתה צריך לאפשר להם להתקרר לפני אחסונם, אתה יכול גם לנקוט באמצעים מסוימים כדי לעזור להם לשמור על צורתם וטעמם לאורך זמן.

הדרך הטובה ביותר לאחסן עוגיות תוצרת בית היא לאחסן אותן בכלי אטום. לא רק זה לשמור אותם טריים, אבל זה גם ימנע מהם לקבל רטוב מדי. ניתן גם להקפיא אותם בשכבה אחת, מה שיעזור להם לשמור על צורתם.

עוגיות יכול גם להיות עטוף בניילון נצמד. עם זאת, עליך להשתמש בשקיות אחסון מזון מפלסטיק הניתנות להקפאה אם אתה מתכנן להקפיא את העוגיות. מיכלים אלה ישמרו על טריות העוגיות עד חמישה חודשים.

ניתן גם לאחסן אותם במגש אפייה מכוסה. עם זאת, יהיה עליכם להקפיד להוציא את העוגיות מהתבנית כשהן מקוררות. זה ימנע מהם להיות רטובים ולהידבק זה לזה.

בהתאם לטעם העוגיה, סוגים שונים יספגו גם את הטעמים של עוגיות אחרות. זה יכול לגרום לטעם חמוץ. כמו כן, העוגיות עלולות להפוך לעובשות אם הן לא מאוחסנות כראוי. אתה יכול גם להשתמש טריזים תפוחים להוסיף קצת טעם.

איך להכין עוגיות תוצרת בית מאפס?

במקום להשתמש בתערובת עוגיות שנרכשה בחנות, למד כיצד להכין עוגיות ביתיות. פינוקים טעימים אלה קלים להכנה ודורשים מעט מאמץ. הם גם טעימים יותר מאלה שאתה יכול לקנות בחנות.

ניתן לאחסן עוגיות בטמפרטורת החדר או בקירור, אך הן גם ידידותיות למקפיא. כמה עשרות של פינוקים אלה צריך להימשך לך כמה שבועות. שקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת היא דרך טובה לאחסן אותם. אם אתה מקפיא אותם, הסר אותם מהמקפיא לאחר 15 דקות.

כדי להכין עוגיות סוכר קלאסי, תצטרך שני סוגים של סוכר. תערובת של סוכר מגורען וחום היא אידיאלית. כמו כן, תרצה להוסיף מעט וניל לבלילה שלך. זה יוסיף לטעם.

אתה גם צריך חמאה. זה נותן לעוגיות שלך מרקם לעיס. עם זאת, אינך רוצה להשתמש בחמאה רכה מדי. טמפרטורת החמאה היא גם גורם מפתח במרקם העוגיות שלך. ודא כי החמאה היא בטמפרטורת החדר.

בקערת ערבוב גדולה שלבו את החמאה, הסוכר, הביצה והווניל. מקציפים את התערובת עד שהיא בהירה ואוורירית.

כאשר אתה מוכן לאפות, מראש לחמם את התנור ל 375 מעלות. מניחים את ניירות האפייה על שני מתלים באמצע התנור. זה אמור לקחת בערך 8-10 דקות עד שהעוגיות יאפו. הם צריכים להיות חום זהוב ופריך על הקצוות.

כיצד לשמור על עוגיות תוצרת בית טריות?

קל לשמור על טריות העוגיות הביתיות. אתה יכול לשמור עוגיות במקפיא, במקרר או אפילו במוסך. החוכמה היא לאחסן אותם במיכלים המתאימים.

צנצנת עוגיות עם מכסה אטום היא הדרך האידיאלית לאחסן את העוגיות שלך. שקית זיפלוק היא בחירה טובה נוספת לשמירה על טריות העוגיות. בין אם אתה מעביר אותם או רק מאחסן אותם על השיש שלך, שקית אטומה תעזור להרחיק את הלחות.

מיכל אטום מומלץ גם אם אתם מאחסנים עוגיות יותר מכמה ימים. מיכל טאפרוור אטום הוא אידיאלי לאחסון. זה ישמור על העוגיות שלך טריות עד שישה חודשים.

שמירת עוגיות טריות במקפיא היא רעיון מצוין לעוגיות יבשות מכדי לאכול מיד. הקפאה יכולה לשמור אותם טריים עד שבועיים, תלוי בסוג העוגיות שאתה מאחסן.

כדאי גם לאחסן עוגיות בכלי אטום, כמו שקית מקפיא הניתנת לסגירה חוזרת. ניתן להשתמש בשקית זיפלוק לאחסון עוגיות, אך עדיף שיהיה לכם שם מותג. שקיות זיפלוק נוק-אוף עשויות שלא להחזיק גם חותם אוויר.

דרך נוספת לשמור על טריות העוגיות היא להוסיף לחם לשקית. לחם עוזר לעוגיות לספוג לחות, ולכן הוספתו תשמור על טריותן לפרק זמן ארוך יותר.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר-https://www.rcookiebox.co.il/