אוכל מומלץ לכלבים

איזה אוכל מומלץ לכלבים?

בחירת מזון מתאים עבור הכלב שלך הוא חיוני בשמירה על אותו בריא ותוכן. בעולם אידיאלי, הוא או היא צריכים לקבל תזונה המורכבת מחלבונים איכותיים ומאוזנים שמקורם ממקורות בשר או עופות.

המזון בעל הדירוג הגבוה ביותר לחיות מחמד פותח על ידי תזונאים וטרינריים ומכיל מרכיבים העומדים בסטנדרטים של אפקו (איגוד פקידי בקרת המזון האמריקאים) או עולים עליהם.

מהו המזון המומלץ ביותר לכלבים?

מציאת המזון האידיאלי עבור בן זוגך לכלבים יכולה להיות משימה קשה וגוזלת זמן, ללא קשר לגזע שלהם. בעת ביצוע בחירה חשובה זו, קח בחשבון את גילו, גודלו, צרכי אורח החיים, שיקולי הבריאות והטעם בעת ביצוע בחירה זו.

תזונה מתאימה המותאמת לשלב החיים ולצרכים של הגור שלך היא תמיד הבחירה האופטימלית. השג זאת עם מרכיבים שנועדו לתמוך בעיכול שלהם, בריאות העור והפרווה, מערכת החסינות והבריאות הכללית שלהם.

הווטרינר שלך יכול להמליץ על מותג מזון העונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים הספציפיים ובעיות הבריאות הקשורות לכלבך, אך גם אם זה לא גורם מרכזי בבחירת מזון עבורם. כמו תמיד, מזון יבש לכלבים באיכות גבוהה העונה או עולה על הסטנדרטים הרשמיים של איגוד בקרת ההזנה האמריקאית ככל הנראה יהיה טוב יותר.

כלב האיכר, חברה חדשנית בניו יורק, משתמשת במרכיבים ברמה אנושית מאוזנים ומנוסחים על פי תקני אפקו. בעבודה צמודה עם תזונאים וטרינריים מוסמכים, המתכונים שלהם עברו ניסויי האכלה ארוכי טווח המדגימים את תכולת התזונה הגבוהה שלהם.

היכן לקנות מזון מומלץ לכלבים?

אחד המקומות הטובים ביותר לקנות אוכל מומלץ לכלבים הוא חנות אספקת חיות המחמד בבאר שבע, אשר בדרך כלל מציעים מבחר טוב של מותגים מתקדמים, כמו גם דיאטות וטרינריות. קמעונאים מקוונים עשויים גם לספק הנחות נהדרות עם אפשרויות משלוח בחינם או במחיר סביר.

שקול פטסמארט או לעיס כשאתה מחפש קמעונאים מקוונים המוקדשים לחיות מחמד-לשניהם יש מבחר נרחב של מזונות איכותיים כמו גם צ ' וצ ' קים קשורים לגור שלך, יש להם מחלקות שירות לקוחות מצטיינות ועשויים להציע מבצעים בלעדיים שאינם זמינים בשום מקום אחר. בנוסף רבים מציעים תוכניות תגמולים כך שתוכל לחסוך קצת מזומנים רציניים לאורך הדרך!

שימו לב למחירי החנויות התחרותיים ביותר לאספקת חיות מחמד בקרבתכם; זה יחסוך כסף ויפחית את ביקורי הווטרינר. היה סבלני וקנה חכם כדי להבקיע מציאה ללא תחרות-וחיית המחמד שלך תרוויח מאוד!

אילו מרכיבים יש במזון כלבים מומלץ?

בעת בחירת מזון לכלבים מומלץ, לחפש נוסחה באיכות גבוהה אשר מציעה את כל החומרים המזינים הגור שלך דורש לבריאות – כגון חלבונים שונים, מקורות דגנים אופטימליים ומקורות שומן.

חלבון הוא חומר מזין חיוני לכלבים מכיוון שהוא מקדם את צמיחתם, תיקון הרקמות ורמות האנרגיה שלהם. בבחירת מזון לכלבים הכולל מקורות חלבון שונים כמו עוף, הודו, בקר ואפילו אקזוטיים כמו סלמון או קנגורו.

מצא מזונות עם כמויות מאוזנות של פחמימות וסיבים. פחמימות מורכבות עוזרות לכלב שלך להרגיש שבע מבלי להוסיף קלוריות מיותרות, בעוד שסיבים מסיסים תומכים בבריאות המעיים תוך סיוע לניהול משקל.

בחר מזון לכלבים באיכות גבוהה עם איזון אופטימלי של חומצות שומן חיוניות וויטמינים, כגון חומצות שומן אומגה -3 ואומגה -6 משמן דגים, שמן קנולה ושמן זית, כמו גם מקורות ויטמין כמו ביוטין, פירידוקסין ריבופלבין תיאמין בטא קרוטן.

ודא שהאוכל שאתה רוכש עבור הגור שלך מגיע ממתקן מכובד ונקי ועומד בתקני ההתאמה התזונתית של אפקו. תווית איכות תכלול הצהרת אפקו המאמתת איזון תזונתי מלא ומאוזן בבדיקות מעבדה.